ورزشی

فتح‌الله‌زاده:مجیدی نگران پرونده استراماچونی و کسر6 امتیاز است/نظری و عبدیان شرایط حساس استقلال را درک کنند

بر اساس گزارش ها شفافو علی فتح الله زاده در مورد حضورش در استادیوم تمرین استقلال و دیدار با فرهاد مجیدی و بازیکنان این تیم گفت: من دیروز به محل تمرین رفتم زیرا احساس کردم در باشگاه فاصله ای بین همه وجود دارد. استقلال بازیکنان کارکنان خوب است و همه به سختی کار می کنند ، اما متأسفانه مدیریت در یک سال گذشته بی نظیر بوده است.

وی افزود: یک باشگاه بزرگ مانند استقلال نباید طی دو سال چهار مدیرعامل را تغییر دهد. به گفته آنها 160 میلیارد دلار به این باشگاه وارد شده در حالی كه می شد با این رقم به خوبی باشگاه را مدیریت كرد اما وقتی مدیر عامل باشگاه در نیم فصل تغییر می كند ، مشخص نیست كه این پول برای چه چیزی خرج خواهد شد .

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تأیید کرد: شاید باورتان نشود ، اما من شخصی را می شناسم که دو بار از استقلال پرسیده است. یعنی وقتی مدیریت تغییر کرد ، این شخص دوباره درخواست پول کرد و پول را دریافت کرد ، اما من برخی را می شناسم که ده سال است پول خود را دریافت نکرده اند. اینها مشکلاتی است که در باشگاه استقلال وجود دارد و نمی توان آنها را کتمان کرد.

فتح الله زاده گفت: باشگاه عمومی دستمزد دارد و پرونده Stramaccioni مفتوح است. اگر اشتباه نکنم باید حدود 40 میلیارد تومان به این مربی پرداخت شود و در غیر این صورت 6 امتیاز از تیم کم می شود که در این صورت استقلال ضربه می خورد. خیلی بد خواهد بود

وی با اشاره به دوره مدیریت خود در باشگاه استقلال گفت: ما هم بدهی داریم اما وقتی الان اعداد و ارقام را می شنوم واقعاً متعجب می شوم. گروهی از دوستان نادان بودند و ما را مقصر همه امور می دانستند اما کل بدهی که باید پرداخت می کردم و به سازمان تربیت بدنی قول داده شده بود 13 میلیارد تومان بود که در این مورد پول نیست. از طرف دیگر استقلال مثل یک بازیکن بویان وی گفت که بازی نکرده اما تقریباً 20 میلیارد تومان پول دریافت کرده است. ما زمینی به نام استقلال درست کردیم و در سند نوشته شده بود که هزار میلیارد تومان ارزش دارد ، اما هیچ کس به این موضوع اشاره نکرد. من به شدت از این بی اخلاقی صدمه دیده ام و معتقدم کسانی که برای استقلال تلاش می کنند نباید به همین راحتی مورد تهمت قرار بگیرند ، زیرا چنین تهمت هایی مجازات دارد و خدا مراقب بندگانش خواهد بود.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال به فارس گفت: “دیروز به محل تمرین رفتم زیرا احساس کردم بچه ها به روحیه احتیاج دارند.” فرهاد مجیدی نجیب زاده ما مورد استقبال قرار گرفتیم و بازیکنان رفتار خوبی داشتند. وقتی فرشید ال Ismaily را دیدم ، شوکه شدم ، زیرا او واقعاً به من احترام گذاشت ، احساس می کنم اگر این بازیکنان به خوبی مدیریت شوند ، آنها بهترین کار را می کنند ، کما اینکه فکر می کنم بازیکنی مثل غدی یا نفس اسماعیلی می تواند در بهترین بازی کند تیم های اروپایی. Mesut Reggie بازیکنی است که بازی اش نامرئی است اما هواداران می دانند که او تا چه اندازه در تیم تأثیرگذار است. دیروز وقتی این بازیکنان را دیدم واقعاً ناراحت شدم که چرا تیمی با این دارایی اینقدر اذیت شده است. از جانب غلاف، محمد نوری و امیرحسین من همچنین از صادقی برای همراهی من تشکر می کنم.

فتح الله زاده در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چه چیزی فرهاد مجیدی را نگران می کند ، گفت: مجیدی نگرانی های زیادی داشت که صادقانه بگویم صادقانه است. او از پرونده استراماچونی فشار و ناراحتی دارد که اگر 6 امتیاز از استقلال کم شود ، این تیم می تواند لیگ قهرمانان را از دست بدهد. به همین دلیل ناراحتی و نگرانی او را درک می کنم و امیدوارم که او پاسخگوی خواسته های این مربی باشد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد اختلافات بین مهدی عبدیان و حاج نزاری و احمد مددی پس از جدایی دو عضو شورا کارگردان وی گفت: “این چیزهای خیلی بدی است.” البته باید بگویم که پایان دادن به این مسائل وظیفه خودم و سایر پیشکسوتان استقلال است که در این صورت اختلافات باید کنار گذاشته شود. تئوری و عبدیان آنها مستقل هستند و بیایید تصور کنیم که به آنها ظلم هم شده است ، آیا او هم به ما ظلم نکرد؟ من همچنین تحت درمان نامناسب قرار گرفتم ، به همین دلیل از این عزیزان می خواهم دندان های خود را روی کبد بگذارند ، زیرا استقلال شرایط بسیار سختی دارد. 6 مسابقه مهم و یک مسابقه مهم دیگر جام حذفی با یک رقیب دیرینه باقی مانده است که استقلال باید به آن افتخار کند.

وی ادامه داد: هرکسی مستقل و مدعی استقلال است باید شرایط را درک کند و اختلافات را کنار بگذارد. اکنون زمان آرامش فرهاد مجیدی و بازیکنانش است و همه باید برای موفقیت این تیم دعا کنند. صلح و موفقیت استقلال آسان نیست و همه مدعیان باید آستین بالا بزنند.

دکمه بازگشت به بالا