ورزشی

پاسخ تند دستیار قلعه نویی به فرهاد مجیدی

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین; سعید الهاوی در نشست خبری پیش از دیدار ژول جوهر مقابل شهرالخادرو حضور داشت و در ابتدای سخنان خود در واکنش به صحبت های فرهاد مجیدی گفت: در نشست خبری موضوعی از سوی فرهاد مجیدی مطرح شد. یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس است و میخواهم نکاتی را در این باره توضیح دهم تا دوستان بدانند حقیقت چیست. باشگاه گل جوهر سیرجان یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین کمپ های آموزشی در سیرجان یعنی تیم گل جوهر را دارد. در این فصل بیشتر تمرینات خود را سپری کرد؛ این اردو به قدری با کیفیت است که بسیاری از باشگاه های ایران خواستار برپایی اردوهای خود بودند و باشگاه ما همیشه با آغوش باز از آن استقبال می کند.

وی ادامه داد: بنا به درخواست جناب آقای سردار آجورلو، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال، باشگاه ما اعلام کرده است که این کمپ می تواند در مواقع تعطیلی تمرینات تیم ها جهت استفاده در اختیار تیم های لیگ برتری قرار گیرد. با این اوصاف از دوستان خواهش می کنیم که یک بار به کمپ فیبر سر بزنند و با نگاهی به این کمپ تغییرات ایجاد شده در این کمپ در تهران توسط مدیریت و کادرفنی باشگاه را بررسی کنند تا این کمپ به شرایط دسترسی پیدا کند. نقطه ای که دوستان نسبت به آن نگرش خرید پیدا کردند. با این حال، من فکر می کنم تجهیزاتی که ما داریم، مانند زمین تمرین ما، کاملاً مناسب سبک و مدل تیم ما است و امیدوارم تیم های دیگر بتوانند تجهیزاتی متناسب با سبک و سبک تیم خود پیدا کنند.

الحاوی افزود: اما برای ما جای تردید است که باشگاه بزرگی مانند استقلال با وجود اردوی آماده سازی مرحوم حجازی، دو ورزشگاه و یک زمین تمرین برای باشگاه الثوره، همچنان به دنبال یک زمین تمرین در سه سال گذشته.” به نظر من دوستان مشکل را جای دیگری بررسی کنند. تیم های شهرستانی گناهی ندارند که می خواهند در کنفرانس مطبوعاتی در مورد تیم های شهرستانی اینگونه صحبت کنند. علیرغم صحبت در مورد تیم گل جوهر سیرجان، بدینوسیله اعلام می کنیم که باشگاه گل جوهر آمادگی دارد به هر باشگاهی کمک کند تا از اردوی خود در سیرجان استفاده کند و حتی اردوهای خود را در شهر خود تدارک ببیند که نتوانستند انجام دهند. سال ها.

جوهر سرمربی گل از باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: برای ما جای تعجب است که آقای آن باشگاه در مورد چیزی اظهار نظر می کند که ربطی به آن ندارد و باشگاهی که ربطی به آن ندارد و ما هیچ واکنشی از آن نمی بینیم. باشگاه و سایر موسسات.پیشنهاد می کنم این دوست عزیز با تیم خود در ارتباط باشد و در مورد مسائلی که به آنها مربوط نمی شود و موضوع باشگاه هایی مانند گل گهر سیرجان و میس رفسنجان و بافندگان گامشهر و حتی فجرسپسی اظهار نظر نکند. حقوق این باشگاه ها بیشتر از این است که از بین نمی رود.در پایان صحبت هایم در این قسمت امیدوارم رکورد آقای گلوانی به عنوان سرمربی استقلال شکسته شود تا کمی از این غیرحرفه ای ها بشنویم. سخنرانی در کنفرانس های مطبوعاتی به نظر من خوب است که در کنفرانس های مطبوعاتی در مورد مسائل فنی صحبت کنیم. خود آقای گلنوی هرگز به این حرف ها پاسخ نمی دهد زیرا همیشه این تصور را دارد که باید پاسخ شخص مهم و حرف مهم داده شود وگرنه هر کلمه ای گفته می شود و ناپدید می شود و نیازی به پاسخ نیست.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا