پروتئین وی گران است؟

اگر ورزش می کنید و از یک رژیم غذایی اصولی پیروی می کنید، بعید است که انواع مصرف پروتئین را در برنامه روزانه خود قرار نداده باشید. شاید گاهی فکر کرده باشید که کدام پروتئین برای بدن شما مناسب و بهتر است؟ آیا می توان پروتئین آب پنیر را در رژیم غذایی ورزشی گنجاند یا ارزش خرید ندارد؟ یا به هر حال برای خرید پروتئین آب پنیر و استفاده بیشتر از پروتئین های ارگانیک و کامل بهتر است کمی بیشتر هزینه کنیم یا نیازی به هزینه نیست؟ در واقع اگر این سوالات هنگام خرید پروتئین آب پنیر برای شما پیش آمده باشد، نشان می دهد که رعایت یک برنامه غذایی اولیه چقدر دقیق و مهم است. حالا جواب این سوالات رو پیدا کردی؟ اگر نه، نگران نباشید؛ در این مقاله در مورد پاسخ همه این سوالات و ارزش اقتصادی خرید پروتئین آب پنیر صحبت خواهیم کرد. با ما بمان.

پروتئین وی گران است؟

پروتئین آب پنیر ارگانیک دریافت کنید!

محصولات لبنی ارگانیک مانند شیر، پنیر و ماست یونانی منابع عالی پروتئین هستند. این امر به ویژه زمانی صادق است که این محصولات از شیر گاو از گاوهایی که با علف تغذیه می‌شوند به دست می‌آیند.میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک نیز حاوی آفت‌کش‌های کمتری هستند و گران‌تر هستند. اما آیا پودرهای پروتئین آب پنیر ارگانیک به اندازه منابعی که ذکر کردیم موثر خواهند بود؟پاسخ واضح است که خیر! اگرچه برخی معتقدند این پاسخ منفی بر اساس واقعیت نیست و برخلاف ارزش غذایی غذاهای ارگانیک است. پروتئین آب پنیر نیز از شیر ساخته می شود. در واقع باور رایج این است که پودر پروتئین آب پنیر ساخته شده از شیر گاو ارگانیک از گاوهایی که با علف تغذیه می شوند بهتر از سنتی و قدیمی است. ارزش اقتصادی خرید پروتئین آب پنیر ارگانیک بالاتر است، با این حال، چنین ادعاهایی را می توان با یک بررسی ساده رد کرد.

تفاوت اصلی بین استفاده از پروتئین آب پنیر ارگانیک و پروتئین آب پنیر صنعتی میزان چربی آن است. اگر نمی‌دانید که چگونه این امکان وجود دارد، بدانید که شیر گاو ارگانیک سرشار از اسیدهای چرب ضروری امگا 3، اسید لینولئیک (CLA) و ویتامین E (محلول ویتامین E) است. گاوهایی که تغذیه آنها بر پایه غلات است. در نتیجه چربی شیر آنها زیاد است و این چربی در نهایت تاثیر مستقیمی بر پودر پروتئین آب پنیر موجود در شیر آنها خواهد داشت. از طرفی در فرآیند تولید پروتئین آب پنیر صنعتی از روش های مختلفی برای جداسازی پروتئین از کربوهیدرات ها و چربی ها استفاده می شود.

پودرهای پروتئین 100٪ چربی را فراهم می کنند که می تواند از توصیه های تولید کنندگان پودر پروتئین پشتیبانی کند. آنها می گویند “پروتئینی که تولید می کنند پروتئینی است که از علف تغذیه می شود” و دلیل آن این است که این پروتئین از شیر علف تغذیه می شود و تقریباً تمام اسیدهای چرب امگا 3، CLA و ویتامین E در طول این فرآیند حذف شده اند. . تغییر می کند.

حالا متوجه شدید که چرا ارزش اقتصادی پروتئین آب پنیر ارگانیک با پروتئین آب پنیر معمولی یکی است؟! وقتی به این شکل به آن نگاه می‌کنید، با توجه به اینکه تمام مزایای سلامتی مفید (که شامل چربی‌های غیرضروری بدن می‌شود) به طور کامل در فرآیند تولید حذف شدند، تولید پروتئین آب پنیر ارگانیک منطقی نیست. می توانید بیشتر پرداخت کنید.

با توجه به پروتئین این مکمل می توان گفت که همینطور است. پروتئین موجود در شیر گاوهایی که با علف تغذیه می شوند دارای همان اسید آمینه و پروتئین شیر دانه است.

پروتئین آب پنیر ارگانیک فاقد آفت کش های مضر است!

علاوه بر این، پروتئین آب پنیر ارگانیک فاقد آنتی بیوتیک، هورمون و آفت کش است. به طور کلی باید در نظر داشته باشید که از آنجایی که در فرآیند تولید با دقت انجام می شود تا پروتئین آب پنیر از هر چیز دیگری در شیر جدا شود، نباید در پودر پروتئین باقی بماند، شما این آلاینده ها را خریداری می کنید. هیچ یک از این مواد شیمیایی ساختار مولکولی پروتئین آب پنیر ایزوله شده از پروتئین شیر را تغییر نمی دهد. بنابراین بین پروتئین آب پنیر معمولی و پروتئین علف از نظر ناخالصی تفاوتی وجود ندارد.

مطمئناً خرید پروتئین آب پنیر ارزش دارد.

با وجود آنچه تاکنون گفتیم، تفاوتی بین پروتئین شیر معمولی و ارگانیک وجود ندارد، اما کسانی هستند که پروتئین شیر مرتعی را به دلایل اخلاقی ترجیح می دهند. با این حال، انتخاب پروتئین شیر ارگانیک هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. اگرچه این افزایش هزینه از نقطه نظر مزایای سلامتی پروتئین شیر ارگانیک یا نگرانی در مورد آنتی بیوتیک ها و هورمون ها غیرضروری است، اما انتخاب های اخلاقی زیادی وجود دارد که مردم مایل به پرداخت آن هستند و از طریق فرآیند تولید تمام پروتئین های شیر. ، این پروتئین طبیعی است که حاوی آلاینده نیست. اگر هنوز در مورد فواید و ترکیبات کامل پودر پروتئین خود نگران هستید، از پروتئین وی ایزوله استفاده کنید، زیرا فرآیند تولید آن حداقل پتانسیل را برای مقادیر کمی از هورمون ها، آنتی بیوتیک ها یا آفت کش ها باقی می گذارد.

خرید مکمل های ورزشی از یک منبع قابل اعتماد مانند داروخانه راهی برای اطمینان از سلامت و کیفیت پودر پروتئینی است که دریافت می کنید. اگرچه تفاوتی بین این پودرها وجود ندارد، اما شرایط نگهداری و نظارت بر فرآیند تولید، ارزش اقتصادی خرید پروتئین آب پنیر را مشخص می کند.

در نتیجه مراجعه به فروشگاه ها و داروخانه های معتبر برای خرید پروتئین آب پنیر از داروخانه روشا که شرایط نگهداری آن مناسب و ردیابی محصول کامل و دقیق باشد، حائز اهمیت است. امروزه خرید آنلاین به بخش مهمی از زندگی روزمره برای بسیاری از افراد تبدیل شده است، حتی داروها و مکمل های ورزشی را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد. وقتی به یک فروشگاه معتبر، باکیفیت و حرفه ای بروید، برنده این بازی هستید و داروخانه آنلاین روشا یکی از بهترین انتخاب هاست. خرید پروتئین آب پنیر از داروخانه آنلاین روشا خرید را آسان می کند و مطمئنا پروتئین با ارزش و واقعی را با قیمتی خوب و مقرون به صرفه دریافت خواهید کرد.

 

منبع: https://shafajoo.com/articles/133559/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%A6%DB%8C%D9%86-%D9%88%DB%8C

 

دکمه بازگشت به بالا