عمومی

پسر رییس هیات وزنه برداری مازندران در اردوی تیم‌ملی چه می‌کند؟

اگر شخصی با استعداد ، بهترین در کلاس خود باشد و در اردوگاه منتخبین شرکت کند ، حتی اگر پدرش در راس یک هیئت در یک استان باشد ، برام مهم نیست. او نباید ورزش کند ، درست است؟ تیم ملی اصلا نباید ورزش کند؟
اما .. همیشه کار را خراب می کند .. برای مثال حضور پسر رئیس هیئت مازندران در اردوی تیم ملی وزنه برداری! من نادان و ناتوان هستم ، اما آقایان علی مرادی ، برخا و رحیمی بر اساس استانداردها و معیارها توضیح ساده ای برای من هستند ، امیر محمد رحیمی این روزها در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور دارد و با تیم ملی تمرین می کند. آیا می توانم چند سوال بپرسم؟

اول ، آیا نام شاهزاده محمد رحیمی در استخری برای دوپینگ است یا خیر ، و اگر نه حتی اگر بهترین رکوردها را بشکند ، حضور او در اردو به چه معناست؟
س Anotherال دیگر: دو سال پیش ، وقتی انتخاب خود را انجام دادید ، رکورد این جوان چه بود که خودتان بی تفاوت بودید و او را به مسابقات آسیایی نفرستادید؟
نمی دانم حافظه ام ضعیف است یا نمی دانم چگونه در فضای مجازی جستجو کنم.

پسر رئیس شورای وزنه برداری مازندران در اردوی تیم ملی چه می کند؟

بگذارید ساده و نادان را روشن کنم بیا این زندگینامه شاهزاده محمد رحیمی را بگو و بدون توجه به اینکه پدرش رئیس هیئت است ، او در اردوی تیم ملی تمرین می کند ، سپس گردن من از موهای من نازک تر است به اگر من از او عذرخواهی نمی کنم و به او نمی گویم ، این افزایش را پوشش ندهید و در مورد آن چیزی ننویسید!
اجازه ندهید چنین اتفاقی بیفتد و هرکسی که به جایی نمی رسد (اما قادر است) ، هر کسی که هیچ رابطه ای ندارد و هر کسی که هیچ موقعیت یا موقعیت پدری ندارد ، پشت درهای بسته می ماند. بیایید به افکار خوب و این دیدگاه منفی که در فضای مجازی در حال گسترش است مثبت فکر کنیم ، من فقط این چند سال را پرسیدم چون بی اطلاع بودم و منتظر پاسخ های شما دوستان هستم ، آقایان علی مرادی ، آقای رحیمی ، آقای برخا بسم الله.

251 251

دکمه بازگشت به بالا