ورزشی

آغاز اردوی تیم‌های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک

دور جدید اردوی تیم ملی ناشنوایان برای حضور در المپیک در رشته های کاراته، کشتی، جودو، تکواندو، فوتبال و والیبال ساحلی از فردا (یکشنبه 6 شهریور) آغاز می شود.

به گزارش دیباروز، به منظور آماده سازی تیم های ملی ناشنوایان، دور جدید تیم های ملی در رشته های جودو، فوتبال، کاراته، تکواندو، کشتی و والیبال ساحلی را برای حضور در المپیک 2021 به المپیک برزیل اعزام کرد. ناشنوایان برزیل از روز یکشنبه 7 شهریورماه در شهرهای تهران، اردبیل، اراک و بندر ترکمن آغاز می شود.

پنجمین اردوی آمادگی جودوکاران ناشنوای کشورمان برای حضور در المپیک برزیل در آکادمی ملی المپیک تهران زیر نظر محمدرضا لوی مقدم مدیر فنی این تیم آغاز می شود.

همچنین از فردا هشتمین اردوی آماده سازی فوتبالیست های ناشنوای اعزامی به المپیک در خاک فدراسیون آغاز می شود.

بانوان ناشنوا نیز چهارمین اردوی کاراته خود را زیر نظر مژان قربانی مربی تیم ملی کاراته بانوان در کمپ اتحادیه کشوری و کاراته کاران آقایان زیر نظر غلامعلی حیدری مربی کمیته برگزار کردند. مجید صافی مربی کاتا و محمدرضا هوشیار مدیر فنی کمیته و او به دیدن شما خواهد آمد.

چهارمین اردوی تکواندو آقایان در رشته کیروگی به سرپرستی رضا ایمان زاده و در لشگر بومسه با هدایت مهدی صمدیان تبار در خانه تکواندو برگزار می شود.

تکواندوکاران زن نیز اردوهای آماده سازی خود را در دو بخش در کمپ تیم ملی فدراسیون برگزار خواهند کرد.

هدایت تیم بانوان را اعظم درستی سرمربی کیروگی و نگر مداخانی مربی بانوان بومسه بر عهده دارند.

همچنین 11 کشتی گیر ناشنوا از فردا یکشنبه 7 فروردین ماه ششمین اردوی خود را زیر نظر علی اشکانی مربی تیم ملی کشتی در خانه کشتی سرعین اردبیل برگزار می کنند.

ششمین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان فردا با تمرین فریدون الهامی در ساحل بندر الترکمان آغاز می شود.

اردوی این شش رشته تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

بیست و چهارمین دوره بازی های ناشنوایان در ماه می در کاسیاس د سول برزیل برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا