ورزشی

یکی از سیاست‌های وزارت ورزش حمایت از میزبانی مسابقات بین‌المللی است

به گزارش شفاف، مهدی علی نژاد شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات قهرمانی جهان تکواندو و کاراته ناشنوایان ضمن تشکر از میزبانی شایسته فدراسیون ناشنوایان از این رویداد جهانی، اظهار داشت: همکاری این دو شایسته است. . فدراسیون های کاراته و تشکر ویژه از تکواندو برای میزبانی این مسابقات.

وی با اشاره به حضور تیم های خارجی در مسابقات جهانی تکواندو و کاراته ناشنوایان گفت: به شما قول می دهم روزهای خوبی را در تهران این شهر زیبا داشته باشید. یکی از سیاست های ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت از میزبانی مسابقات بین المللی است زیرا معتقدیم با برگزاری این میزبانی ها این فرصت را خواهیم داشت که دیگران را با تمدن و فرهنگ کشورمان آشنا کنیم.

علی نژاد افزود: ورزش با هر رنگ و جنس و … کشورها را به هم نزدیک می کند و باید از این فرصت ویژه استفاده کنیم.

معاون وزیر ورزش افزود: ورزش در بین فرزندان و مسئولان کشوری جایگاه خوبی دارد و علیرغم سختی برگزاری این مسابقات در کرونا، برگزاری چنین رویدادهایی نشان از زنده بودن ورزش در قلب ما دارد و به ما یادآوری می کند که زندگی همین است. هنوز زنده است…” در حال انجام است.

وی در پایان گفت: امیدوارم در این چند روزی که مهمان ما هستید از رقابتی که پیش رو دارید لذت ببرید و به سلامت به خانه برگردید.

دکمه بازگشت به بالا