اجتماعی

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت “روز مادر”

وزیر کشور در پیامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی عصمت، طهارت، درایت، علم، مجاهدت و مجاهدت را به تمامی بانوان و مادران ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش دیباروز، دکتر احمد واحدی وزیر کشور در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن را تبریک گفت.

متن پیام وزیر کشور به این شرح است: سرزمین ایران این روز را به همکاران زن به ویژه مادران، خواهران و همسران شهدای مدافع وطن و مقام معظم رهبری تبریک می گویم.

در طول تاریخ دین و ایمان و سرزمینمان از جمله تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از این سرزمین تا این روزهای سخت مقاومت و مقابله با ویروس شوم کرونا، سرشار از صبر، ایثار، اشک، لبخند، تلاش موثر و شگفت انگیز زنان و مادران.. ترس زنان جهان قهرمانانه می درخشید و قهرمانان وطن را در آغوش پر مهرشان می پروراند.

نقش سازنده زنان ایرانی در عرصه های توسعه کشور اعم از علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل چشم پوشی نیست و شایسته تجلیل و تجلیل است، بنابراین باید در کشف توانمندی های عظیم آنان و حذف پتانسیل ها تلاش کرد. موانع در این زمینه با حضور گسترده و تامین نیمی از سرمایه انسانی جامعه در توسعه کشور، از سوی دیگر نقش لاینفک خود را در اداره کانون خانواده می دانستند و ارج می نهادند.

در پایان سالروز ولادت بار دیگر با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نکوداشت مقام زن و روز مادر را به تمامی مردان و زنان ایران زمین تبریک می گویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا