چرا کرم دست و صورت بزنیم؟

بسیاری از خانم ها نسبت به تمام قسمت های بدن بیشتر روی صورت خود و کمتر روی دست تمرکز می کنند، احساس می کنند که هیچکسی واقعا دست ها را نمی بیند و به اندازه صورت اهمیتی ندارند! اما دست ها نیز حساس ترین و صمیمی ترین راه ارتباطی ما هستند و مراقبت از آنها با بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت می تواند ظاهر کلی و همچنین اعتماد به نفس درونی افراد را تقویت کند.

تغذیه

وقتی هوا سرد و یا خیلی گرم می شود و بنا به هر دلیلی بیش از حد معمول دست و صورت خود را می شوییم به طور معمول باید از یک کرم دست و صورت و آبرسان قوی استفاده کنیم تا چربی از بین رفته در این بین به گونه ای جبران شود؛ چرا که شستشوی مداوم دست و صورت می تواند باعث خشکی و ترک خوردگی آنها شود، بنابراین با انتخاب صحیح بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت می توان افت دما را در بیرون و افزایش حرارت در داخل پوست را کنترل کرد. اما بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت چه ویژگی هایی دارد؟

یک کرم دست و صورت خوب باید به سرعت وارد پوست شود و در کوتاه ترین زمان ممکن پوست دست و صورت را به طور چشمگیری نرم و صاف کند و در عین حال چرب نشوند.

تنوع برندها در سایت ما بسیار بوده و قیمت کرم مخصوص پوست چرب ویتابلا  و آبرسان در مناسب‌ترین حد خود قرار دارد. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و از اعتبار و اصل بودن کالای خود اطمینان داشته باشید.

اگرچه برخی از انواع کرم های دست و صورت موجود در بازار می توانند پوست را تسکین دهند و علائم بیماری را به نحوی کاهش دهند، اما برای شرایط پوستی مانند اگزما، یادآوری این نکته ضروری است که آنها برای درمان این نوع از مشکلات پوستی تولید نشده اند و تنها درد آنها را کاهش می دهند. در اصل افراد کرم دست و صورت را برای چربی، بافت، هیدراتاسیون و محافظت از پوست باید ارزیابی کنند.

بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت

چرا باید از کرم دست و صورت استفاده کنیم؟

کرم دست و صورت یک محصول ضروری و اساسی پوست است که برای داشتن آبرسانی و محافظت از پوست در طول سال و در شرایط مختلف آب و هوایی بسیار ضروری است.

استفاده منظم از کرم دست و صورت، پوست شما را نرم و از بروز ترک خوردگی نیز جلوگیری می کند. این امر به ویژه برای کسانی که دائما دست و صورت خود را شستشو می دهند و یا در خارج از محیط خانه کار می کنند بسیار لازم و ضروری است.

محدودیتی برای استفاده از کرم های دست و صورت وجود ندارد، بسیاری از متخصصان و کارشناسان فعال در این حیطه تاکید بسیاری در استفاده از این نوع کرم دارند و توصیه می کنند بعد از شستن دست و صورت، قبل از خارج شدن از خانه و قرار گرفتن در معرض هوای بسیار سرد یا گرم، قبل از خواب و … حتما از کرم دست و صورت استفاده کنید.

نحوه تاثیرگذاری کرم روی پوست چگونه است؟

بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت باید حاوی انسداد و نرم کننده باشد، گروه هایی از مواد تشکیل دهنده هستند که سبب ایجاد یک سد بر روی پوست می شوند و بدین شکل به آب بندی و رطوبت پوست کمک شایانی می کنند و به نحوی اجازه خروج رطوبت از پوست را نمی دهند.

ساختار برخی از انواع بهترین کرم های مرطوب کننده دست و صورت به گونه ای است که لایه ایجاد شده توسط این نوع از کرم ها بر روی پوست می تواند حتی پس از شستن مکرر دست و صورت پایدار، و محافظت مستمر داشته باشد.

کرم دست ضد چروک و روشن کننده شیر رولانجونا

کمک به بهبود دست های خشک و زبر – ترمیم و تغذیه پوست دست – صاف و لطیف کردن پوست و ……. برای خرید و مشاهده را کلیک نمائید

آیا در تابستان نیاز به استفاده از کرم دست و صورت است؟

بدون شک از فواید و مضرات نور خورشید بسیار شنیده ایم و خوب میدانیم که در دراز مدت این نور می تواند چه پیامدهای منفی را به دنبال داشته باشد، در صورت استفاده نکردن از بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت، با پوست خشک و بی روحی روبرو خواهید شد.

استفاده از کرم دست و صورت در تابستان

چرا استفاده از مرطوب کننده مهم است؟

همه افراد اعم از خانم ها و آقایان دوستدار پوستی بی عیب و نقص هستند، پوست به خودی خود نمی تواند دچار نقصی باشد مگر این که از آن در مقابل عوامل بیرونی مراقبت نشود و منجر به مشکلاتی پوستی شود، حال سوال اینجاست که چرا باید از مرطوب کننده استفاده کرد؟ مرطوب کننده چه تاثیری بر روی پوست دارد؟

آیا می دانستید که هوای بسیار گرم یا سرد و همه عوامل محیطی می توانند رطوبت بیرون پوست شما را از بین ببرند؟ در اینجاست که بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت می تواند جوابگوی تمام نیاز از دست رفته باشد.

پوستی که از رطوبت کافی برخوردار باشد یک پوست جوان و بی عیب به نظر می رسد. مرطوب کننده هایی که در ترکیبات آنها از رتینول، پپتیدها، اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان ها استفاده شده است روند پیری را به طور چشمگیری کاهشی می دهد.

شاید در ابتدا استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت برای پوست های چرب و دارای آکنه کمی تعجب آور باشد اما در حالت عادی بسیار معقول است.

وقتی پوست طی شستشوی متوالی خشک شود، پیامی را به غدد ارسال می کند تا روغن بیشتری تولید کند که این امر می تواند در برخی شرایط جوابگو نباشد و منجر به بستن منافذ پوست و ایجاد آکنه شود و از طرفی باعث خشکی پوست می شود.

بنابراین اگر آبرسانی به موقع انجام می شود و از بهترین کرم های مرطوب کننده دست و صورت برای پوست خود استفاده کرده باشید به جرات می توان گفت که این امر در کاهش آکنه بسیار موثر است.

نیاز به قدرت بیشتری داریم تا اهمیت SPF در محصولات را برای شما بیان کنیم، چرا که استفاده از یک محصول با SPF حتی در ماه های سرد سال بسیار حائز اهمیت می باشد.

نور خورشید از دسته مواردی که به پوست آسیب جدی وارد می کند، با استفاده از یک کرم دست و صورت ویتابلا جوانه گندم خوب می توان تا حدودی در برابر این مضرات جلوگیری کرد.

اگر پوست حساسی دارید و هر از گاهی با لکه های قرمز و یا لکه های خشک و خارش دار روبرو می شوید بدون شک در انتخاب کرم دست و صورت باید دقت زیادی به خرج دهید.

باید به دنبال بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت باشید که دارای مواد تسکین دهنده مانند آلوئه ورا، بابونه، جو دوسر و عسل باشد؛ زیرا پوست های حساس نیاز به مراقبت ویژه ای دارند.

ضرورت استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده

قبل از انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت باید در مورد پوست خود شناخت کافی داشته باشید. اگر بتوانید نوع پوست خود را تعیین کنید تهیه کرم مرطوب کننده دست و صورت کار چندان سختی نیست.

دست و صورت از مواردی هستند که بیشترین کاربرد در بدن ما را دارند و ممکن است بنا به دلایلی مورد غفلت قرار گرفته شوند. هیچکسی دست و صورت خشک، ترک خورده و آسیب دیده را دوست ندارد.

انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت می تواند یک سرمایه گذاری عالی و پیشگیری از هزینه های گزاف برای دست و صورت باشد، استفاده از کرم مرطوب کننده دست و صورت می تواند باعث تسکین و تغذیه پوست شما شود و آنها را نرم و لطیف کند. آیا می دانید یکی از اولین علائم پیری دست شماست؟

پوست دست و صورت شما کاملا متفاوت از سایر قسمت های موجود در بدن است، بنابراین باید توجه داشته باشید که پوست این نواحی بسیار نازک تر از قسمت های دیگر است. علاوه بر این، می توان گفت به طور تقریبی در معرض آب، نور خورشید، مواد شیمیایی در آشپزخانه و غیره قرار می گیرند. حتی انتخاب نامناسب صابون یا ژل حمام شما می تواند پوست لطیف دست و صورت شما را خشک کند.

مزایای بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت را در زیر برای شما بیان کرده ایم:

  1. اولین، بارزترین فایده استفاده از کرم های مرطوب کننده دست و صورت، نرمی و لطافت است که پس از استفاده به طور واضح شاهد آن خواهید بود. روغن های موجود در بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت می تواند رطوبت از دست رفته را دوباره به پوست شما هدیه کند.
  2. کرم های دست و صورت حاوی مواد طبیعی مانند گیاهان دارویی و روغن های اساسی هستند که باعث بهبود و ترمیم پوست می شوند. رایحه لطیفی که این مواد طبیعی از خود به جا می گذارند، می تواند دلیلی برای استفاده بیشتر از کرم دست و صورت باشد.
  3. به صورت روزمره کرم ویتابلا را در برنامه روزانه خود جا دهید و هر روز پوست خود را با بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت ماساژ دهید.
  4. کرم های مرطوب کننده دست و صورت می تواند به نفع کوتیکول های پوست شما عمل کنند. اگر در حین استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت بتوانید این نواحی را به صورت روزانه ماساژ دهید شاهد یک پوست شاداب، جوان و سالم تری خواهید بود.

اگر به دنبال یک درمان خاص برای پوست خود هستید انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت می تواند به شما کمک قابل ملاحظه ای کند چرا که بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت، خاصیت ضد پیری یا سفت کنندگی پوست را دارا می باشد که می توان بدون محدودیت زمانی از آنها در هر ساعتی از شبانه روز استفاده کرد.

هنگام خرید، به موادی که بر روی جلد آنها درج شده است توجه کنید، موادی مانند ویتامین E، روغن های اساسی، گلیسیرین و … می تواند در حفظ سلامت پوست شما موثر باشند.

معرفی انواع مرطوب کننده

مرطوب کننده ها به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام می تواند به نوبه خود دارای مزایای بسیاری باشد، نکته ای که بسیاری از پزشکان متخصص پوست بر روی آن تاکید دارند انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت است. اما سوالی که در ذهن افراد شکل می گیرد این است که چگونه می توان بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت را انتخاب کرد؟

پمادها

پمادها اکثرا روغنی و بسیار چرب می باشند که مناسب پوست های بسیار خشک هستند و از غلظت بالایی برخوردارند، بنابراین در از بین رفتن چربی طبیعی پوست شما جلوگیری می کنند و مجبور نیستید مجددا آن را تمدید کنید زیرا به سرعت جذب پوست نمی شوند.

پمادها از دسته مرطوب کننده هایی هستند که از مرطوب کنندگی بسیار بالایی برخودار هستند. توجه داشته باشید استفاده بیش از اندازه از پمادها می تواند لباس شما را لکه دار و کثیف کند، بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند هنگام خواب فقط از آنها استفاده کنند.

اکثریت پمادهای محصولات کره ای هیچ ماده نگهدارنده ای ندارند، بنابراین به طور قطع می توان گفت پوست شما نسبت به این محصولات واکنش منفی نشان نمی دهد.

کرم ها

کرم ها از بهترین مرطوب کننده ها شناخته شده اند که طرفداران بسیاری دارد و هر چه از ویژگی های آنها بگوییم کم گفته ایم؛ کرم ها به طور متعادل دارای روغن و آب یکسانی هستند که باعث می شود سریع جذب پوست شود و بر روی پوست دیده نشوند، اما از یک پماد مرطوب کننده قوی تر عمل می کند.

بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت قابلیت این را دارد که روغن (سبوم) را در پوست شما حفظ کند، و از طرفی چربی و کثیفی کمتری دارند.

سبک تر و راحت تر از پمادها و سنگین تر و مرطوب کننده تر از لوسیون ها هستند و همین باعث می شود آنها برای استفاده در شب نیز مفید باشند.

 

دکمه بازگشت به بالا