علمی و پزشکی

چرا گاهی مکالمه با اپراتور اورژانس زمانبر است؟

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: هیچ نگرانی از طرف مردم وجود نداشته باشد که فقط در صورت پایان مکالمه با اعزام کننده و مجری اورژانس ، آمبولانس اعزام شود و این درخواست ارسال شود.

مجتبی خالدی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران ، چرا گاهی صحبت با اپراتور و نماینده اورژانس با مشتریان اینقدر طولانی می شود و آیا لزوماً پس از قطع تماس تلفنی آمبولانس برای مشتریان ارسال می شود یا خیر؟ وی گفت: “وقتی مشتری با بخش اورژانس تماس می گیرد ، مسئولین آن پرستاران و پزشکان محترم هستند.”

وی ادامه داد: “از آنجا که تماس طبق الگوی غربالگری تلفنی برقرار می شود ، از مردم سال می شود.” در هر قسمت از این پروتکل ، قسمتهایی با توجه به پاسخ تماس گیرنده وجود دارد که بسته به شرایط بحرانی بیمار ، دستور ارسال آمبولانس اعلام می شود.

الخالدی افزود: “از این قسمت مکالمه به بعد ، س questionsالات مطرح شده توسط نیروهای اورژانس فقط برای متخصصان پرستاری است تا تماس گیرنده را راهنمایی کنند تا اقدامات اولیه را تا رسیدن بیمار انجام دهد.”

وی گفت: “بنابراین مردم نگران نباشند كه آمبولانس فقط در صورت پایان گفتگو با اعزام كننده اورژانس ارسال شود.” در هر قسمت از تماس ، اگر اپراتور تصمیم بگیرد که آمبولانس باید اعزام شود ، درخواست ارسال می شود و در همان زمان ، آمبولانس زمینی نیز ارسال می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا