چهار واکسن ایرانی دقیقا به چه درد خواهندخورد؟!

عذرخواهی دردناک بازیگر ارزشی برای تبلیغ خرید خانه‌ در دبی

1- مدیریت دقیق مسئولان و عادی سازی مردم!

ارتفاع موج تاج با اوج موج مقامات دلسوز ما رابطه معکوس دارد! وقتی موج تاج کاهش می یابد ، مقامات موج سواری به شرح زیر هستند:

“جهان متعجب است که کرونا در ایران توسط نخبگان و مقامات ماهر اداره می شود!”

هنگامی که موج تاج به اوج خود می رسد ، موج سواری به شرح زیر تغییر می کند:

“مردم به ما گوش ندادند و بدون پیروی از پروتکل ها ، و با بازگشت امور به حالت عادی ، رنگ پرونده کرونا قرمز و رنگ مدیریت بحران قهوه ای شد!

در واقع مسئولان ما “شور” هستند! موفقیت نتیجه برنامه ریزی خودشان است ، اما تلاش هاست. مقاومت؛ مشکلات و کسرها متعلق به مردم است!

توضیح: ما قبلاً مقاماتی با نام صحیح داشتیم ، مانند وزیر برجسته نیرو که در اوج قطع برق در تهران “خاموشی” نامیده شد!

مطمئناً ، اگر کل وضعیت تاج در کشور سیاه شود ، ما سیاه نمایی را ادامه نمی دهیم و برنامه های هوشمندانه مقامات برای مدیریت کرونا را زیر سوال نمی بریم. چرا باید این همه تفکر ناب را تحمل کنیم؟ به عنوان مثال ، شما برای توصیف برنامه پیچیده و محرک زیر برای فکر در مورد کنترل تاج ، کدام مدیریت بحران جهانی را در نظر می گیرید:

“ملت همیشه در صحنه است. اکنون ، تا زمان انتخابات ، صحنه همان خانه است! بنابراین اگر از گرسنگی می میرید ، برای کار و زندگی از خانه خارج نشوید! البته ، مگر اینکه بخواهید مالیات وضع کنید.” برای رشد اقتصاد کشور ، وظایف و جریمه های دولت خود را پرداخت کنید یا در بورس سهام سرمایه گذاری کنید! “

در واقع ، یک شعار هیجان انگیز برای شکست دادن کرونا ، مانند شعارهایی که برای شکست دشمن انتخاب شده است. آنها انتخاب کرده اند. نماد اول بازوی عضلانی تا شده و نماد دوم مشت گره خورده و باز شده بود. با اينكه؛ برخلاف خواسته های باطنی ما ، اکنون همه ما پیر شده ایم ، اما آینده نشان خواهد داد که همه این مشکلات و فریادها سرانجام به جایی می رسند ، زیرا واقعاً جای تأسف دارد که نتیجه کلی این شعر شعار دادن است: “آنچه شکست خورد ، یک فریاد است ! ”

به راستی چرا فیلمی در مورد موفقیت مسئولان مانند سریال گاندو ساخته نشده است؟!

2- یکی دو سوال در مورد واکسن

درست است که واکسن های ما ماه ها پیش جام اخلاق را به دست آوردند ، اما این موفقیت بزرگ مانع از طرح یک یا دو سوال نمی شود:

اول از همه ، چرا هیچ خبری از واکسن های ایرانی نیست که ماه ها پیش شنیده باشیم و قرار باشد دنیا را غافلگیر کنیم؟! در حالی که تقریباً همه کشورها بی سر و صدا واکسن خود را کشف کرده و آن را می فروشند؟!

س Anotherال دیگر این است که با توجه به خرید 60 میلیون واکسن از روسیه و تعدادی دیگر از کشورهای هند ، چین و سایر کشورها و با توجه به جمعیت 80 میلیونی ما ، دقیقاً قرار است واکسن های ایرانی کجا تزریق شوند؟

مطمئناً ، ما که دست متخصصان محلی را نمی گیریم و نمی بوسیم ، به شرط تطهیر آنها موظف هستیم ، اما به طور کلی به دلیل هیجان بیش از حد و فعالیت بیش از حد مسئولان در همین زمان ، به ندرت اتفاق می افتد که چشم ما موفقیت بزرگ یک پروژه جهانی و حتی ملی را روشن کند (مانند پیام رسان سروش ؛ پدیده رویای شهر ؛ اینترنت ؛ ماشین و بسیاری از موارد وطن پرستانه ؛ اسکنر ویروس از راه دور و غیره .) بنابراین ، ما اعتراف می کنیم که قلب ما کمی از این تجربیات مضطرب است. انشالله که مشکل در قلب ما باشد!

3- یک شاهکار رسانه ملی

اما رسانه ملی طبق معمول با اتخاذ دو سیاست جالب از این کارناوال خوشبختی عقب نماند:

اول ، وقتی دید که وضعیت اداره دولت در زمینه کرونا بد است ، این بار طبق معمول به سمت ملی پوشان پیش می رود. او می خواست از مردم حمایت کند. برای اینکه بتوانیم بر مسئولان چیره شویم و این سیاست را که همیشه باید در کنار سامبا قدرتمند باشد ، عملی کنیم!

دومین کاری که وی انجام داد امتناع از ادامه پخش جدول آمار بیماران کرونا بود! چرا؟ زیرا میزان مرگ و میر و زخمی ها در ایالات متحده و اروپا به طرز چشمگیری کاهش یافته است و دیگر هیچ انگیزه ای برای آگاهی دادن به جهان در مورد تاجگذاری وجود ندارد! اوه ، طعم اطلاعات مانند سیاست است ، در غیر این صورت بی فایده است!

ما پیشنهاد می کنیم که سیدا فاسیما از بین تمام بدلکاری هایش یک سریال کمدی بسازد!

به طور خلاصه ، در حال حاضر ، با زنجبیل ، آویشن و دارچین شروع کنید ، و اگر حالت بدی دارید ، آن را با روغن عنبر زیبا و بنفشه تا کنید! خدا ما را بیامرزد!

دکمه بازگشت به بالا