کشورهای اروپایی در انتظار تایید کیت‌های تست‌ خانگی کرونا

کشورهای اروپایی در انتظار تایید کیت‌های تست‌ خانگی کرونا

به گفته شفاف ، مسئولان داروخانه امیدوارند که از ماه آوریل (این ماه) در کشور همه شهروندان بتوانند این کیت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها تهیه کنند ، اگرچه هنوز در انتظار تأیید نهایی ، دستورالعمل های توزیع و نحوه استفاده از آزمون کرونا خانگی. گروه ها.

در حقیقت ، کیت های خودآزمایی مانند روش های تست آنتی ژن COVID-19 عمل می کنند.

برخلاف تست های PCR که انجام آنها 12 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، نتایج آزمایش آنتی ژن Quid در کمتر از 30 دقیقه در دسترس است ، اما از دقت کمتری نسبت به تست های PCR برخوردار است.

اگر تست های PCR آزمایشگاهی 98٪ دقیق باشد ، این خودآزمایی های خانگی 80٪ دقیق هستند.

رسانه های فرانسوی عملکرد آزمایش های خودآزمایی در منزل را با آزمایش های بارداری مقایسه می کنند و ادعا می کنند که این آزمایشات می تواند بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری باشد ، اگرچه در صورت مثبت بودن آزمایش کوئید ممکن است آزمایشات بیشتری لازم باشد.

نحوه اداره این خودآزمایی ها در خانه آسان است. کافی است با استفاده از یک لوله نازک قرار داده شده در دستگاه ، قسمت کوچکی از مخاط بینی را با مایع موجود در کیت مخلوط کنید و سپس مایع را در کیت تشخیصی نهایی قرار دهید تا نتیجه آن در کمتر از 30 دقیقه مشاهده شود.

دیگر کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا ماه هاست که این کیت ها را در داروخانه ها می فروشند ، اما هیچ یک از آنها تایید نهایی را از وزارت بهداشت دریافت نکرده اند.

با این حال ، وزارت بهداشت فرانسه تأکید کرد که فقط افرادی که علائم بیماری کووید را ندارند و بیش از 15 سال سن دارند می توانند برای استفاده از این خودآزمایی های خانگی تأیید شوند.

به گفته یورونیوز ، قیمت کیت در فرانسه ، که کمترین میزان در بین کشورهای اروپایی است ، 6 یورو است که به گفته جروم سالومون ، رئیس کمیته عالی بهداشت برای مبارزه با کوید 19 ، به زودی به 5 یورو می رسد. شورای مبارزه با کووید 19 هفته در جستجوی خودآزمایی خانگی به سر برد تا سرانجام در اواخر ماه مارس تصویب شد.

دکمه بازگشت به بالا