علمی و پزشکی

کلاهبرداری با ترفند اخذ اقامت کشورهای خارجی

دیباروز/ لرستان جانشین پلیس لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری با ادعای اخذ اقامت اتباع خارجی به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

علی امیری گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی لرستان و اعلام اینکه فردی با روش های کلاهبرداری مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد که فرد کلاهبردار با نفوذ در ادارات دولتی اعلام کرد که توانسته اقامت در کشورهای خارجی را اخذ کند و با این شگرد از متقاضی کلاهبرداری یک میلیارد ریالی کرده است.

معاون اطلاعات لرستان گفت: عناصر با کارهای اطلاعاتی و پلیسی فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در قبال دلایل و مدارک پلیسی به کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف و پرونده را تحویل مراجع ذیصلاح داد.

العامری تصریح کرد: با هرگونه اقدامی که موجب برهم زدن آرامش شهروندان شود با برخورد جدی پلیس برخورد می شود و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا