اجتماعی

۳۱ هزار نوآموز قمی در پایه اول ابتدایی ثبت نام کردند

دیباروز/ قم معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استانداری قم با بیان اینکه 31 هزار دانش آموز در مقطع اول ابتدایی در فرمانداری معمار ثبت نام کرده اند و برنامه ریزی ها و مقدمات حضور آنان در اول مهرماه انجام شده است، گفت: در این دوره از تحصیل 31 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی ثبت نام کرده اند.

مریم السادات بهننده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت وگو با خبرنگار دیباروز، اظهار کرد: در حال حاضر 31 هزار دانش آموز در مقطع اول ابتدایی در استان نمر ثبت نام کرده اند و برنامه ریزی ها و آمادگی ها انجام شده است. برای حضور آنها تکمیل شده است. در اول آنلاین ماه به پایان رسید.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استانداری تصریح کرد: سال گذشته با توجه به پوشش بازماندگان آموزش و پرورش به دلیل شیوع ویروس کرونا، ثبت نام نوآموزان در مقطع ابتدایی افزایش متفاوتی داشت. نسبت به سال های گذشته شاهد جهش آماری بوده ایم اما امسال روند افزایش دانشجویان جدیدالورود طبیعی است.

وی به طرح معارفه نوآموزان بدو ورود به دبستان در قالب طرح «حماس ساحلی حسینی کودکی» که به همت فرمانداری اجرا شد، اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه سال تحصیلی با اربعین حسینی آغاز می شود. رحلت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن و امام رضا (علیهما السلام) و هدف از این کمپین آماده سازی دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس است.

پناهنده روزمار این کمپین را “تفکر و خلاقیت” برای شورای معلمان، “آگاهی خانواده، ژیل الحسینی” برای والدین دانش آموزان و همچنین “وضعیت خوب مدرسه آنلاین حسینی” به نفع نوآموزان عنوان کرد. آنها وارد مدرسه می شوند و “مشتاق دیدار، عصر” برای دانش آموزان کلاس دوم تا ششم.

وی افزود: امروز بیستم بهمن ماه برنامه آموزشی والدین نوآموزان با هدف آشنایی با برنامه مدرسه و آشنایی با نیازمندی های دانش آموزان پایه اول به مدت یک ساعت و نیم اجرا شد. سطح مدرسه

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استانداری تایید کرد: با توجه به تعطیلات هفته اول مهرماه، تلاش می کنیم با راه اندازی کمپین «حماس ساحلی حسینی کودکی» برنامه آموزش مدارس به تعویق نیفتد. و اینکه مقدمات اولیه انجام شده است.

پناهنده در خاتمه گفت: در بازدید از برنامه های شورای معلمان و اولیای دانش آموزان در سطح مدارس، از این کمپین ابراز خرسندی کردند و شور و نشاطی را برای آغاز سال تحصیلی ایجاد کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا