مشخصات میز اداری کنفرانس 4 نفره مدل (S101)
نکات کلیدی در هنگام خرید میز کنفرانس
در طراحی میز های کنفرانس سعی شده است با معماری و طراحی شیک و دکوراسیون مطلوب توجه هر فردی را جذب خود نمایند. هم چنین در هر شرکت و اداره ای اتاق کنفرانسی تعبیه می شود تا مدیران و مسئولین اداره در مواقع مورد نیاز در این اتاق گرد هم آیند و در مورد موضوع مدنظر صحبت کنند. مدیر هر شرکت در داشتن اتاق کنفرانس شیک و جذاب بسیار حساس برخورد می کند. میز کنفرانس از مهم ترین عناصری می باشد که در دکوراسیون اتاق کنفرانس حرف اول را میزند. به همین دلیل باید میز کنفرانس شیک و زیبایی را خرید کرد. داشتن میز کنفرانس با طراحی مدرن و جالب و با راحتی خاص خود توجه افراد را به خود جلب می کند و در زیبایی فضای اتاق تاثیر به سزایی دارد.
نام شرکت | مجموعه ناب ایران |
موبایل | 09194844670 |
ادرس | تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰ |
ایمیل | nab-iran@repino.ir |
فروش میزهای کنفرانس در سال های اخیر بسیار رونق پیدا کرده است و این نشان اهمیت این میز می باشد. که افراد به آن توجه بسیاری دارند. قیمت میز کنفرانس به عواملی بستگی دارد که از این عوامل می توان به جنس متریال به کار رفته در ساخت آن و ابعاد و سایز آن و نوع طراحی آن اشاره کرد. با توجه به تمامی این عوامل به کار رفته در تولید میز کنفرانس قیمت تعیین می شود. میزهای کنفرانس در طرح های پذیرایی و غیر پذیرایی و یا طرح های خاص تولید می شود.
میزهای کنفرانس در طرح ها و ابعاد مختلفی تهیه و تولید می شوند. و هر فردی بسته به پسند و میل خود و نیز با توجه به محدودیت فضای اتاق کنفرانس و رنگی که مناسب می باشد یکی از این طرح ها را انتخاب و خرید می نماید. خرید میز کنفرانس بی کیفیت به ضرر شما می باشد و در این صورت شما مجبور خواهید بود در اثر خراب شدن آن دوباره اقدام به خرید میز کنید.
میز اداری کنفرانسی یک امکان اساسی در محیطهای کاری است که جلسات و گفتگوهای گروهی را انجام میدهند. این میزها با توجه به نیازهای کنفرانسها طراحی شدهاند تا جلسات راحت و بهینه کنند. این مدل میزها، اغلب دارای اندازه مناسبی برای جلسات گروهی هستند و ممکن است به شکل دایره، مستطیل یا شکلهای دیگر باشند. پایههای میز اداری کنفرانس معمولاً مستحکم و با دوام هستند و به راحتی تمیز می شوند. میز اداری کنفرانس 4 نفره مدل (S101) از مواد مرغوب و با طراحی خاصی تولید شده که قابلیت استفاده برای سالهای طولانی را دارد. همچنین، این محصول شرکت ناب ایران کمجا بوده و برای ۴ نفر مناسب می باشد.
لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.
در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:
شماره تماس: 09194844670
(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)
ویژگی های میز اداری مناسب
در خرید میز اداری برخی نکات ممکن است به ظاهر کم اهمیت به نظر بیایند اما در حقیقت نقشی بسیار مهم و کلیدی در سلامت بدنی و راندمان کاری شما خواهند داشت. فرقی ندارد که یک کارمند ساده یا مدیر یک مجموعه باشید شما در هر صورت به محصولی نیاز دارید که در ساعات کاری و حین استفاده از آن راحت باشید و کمتر احساس خستگی کنید.
در این راهنمای خرید میز اداری ما ویژگیهایی را مورد بررسی قرار میدهیم که بیش از دیگر ملاکهای انتخاب اهمیت دارند. بیتردید تفاوت در سلیقه و نوع کسبوکار و دیدگاه هر شخص هم میتواند در تصمیمگیری نهایی مؤثر باشد. مهمترین ویژگی های میز اداری مناسب برای محل کار یا دفاتر خانگی به شرح زیر است:
- رعایت استانداردهای لازم در فرایند تولید میزهای اداری.
- درنظرگرفتن اصول ارگونومی جهت حفظ سلامت بدن.
- بهکارگیری مواد اولیه مرغوب و باکیفیت.
- زیبایی ظاهری محصولات و رنگبندی متنوع جهت سازگاری با محیطهای اداری مختلف.
در بین این ویژگیها مورد آخر تا حدودی به دکوراسیون اداری هم ارتباط پیدا میکند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن میتوانید مقاله ما در مورد دکوراسیون اداری را از این لینک مطالعه کنید. اما بیایید به شکلی دقیقتر به هرکدام از این معیارها نگاه کنیم و کمی بیشتر در مورد آنها بدانیم.
رعایت استانداردهای تولید، یکی از نکات مهم در خرید میز اداری
همه ما با واژۀ استاندارد و کالای استاندارد آشنا هستیم. با دیدن این نشان روی هر محصول می توان اطمینان حاصل کرد که یک سری اصول اساسی در تولید آن رعایت شده است. به همین خاطر مصرفکننده اطمینان خاطر دارد که با کالایی روبهرو است که از نظر ایمنی، استحکام و کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارد.
معمولاً محصولات کارخانههایی که دارای نشان استاندارد هستند در بازههای زمانی مختلف از سوی نهادهای مسئول مورد آزمایش قرار میگیرند و کیفیت آنها از نظر متریال مورد استفاده و طراحی اصولی بر اساس استانداردهای بینالمللی مورد بررسی قرار میگیرد. به همین خاطر است که یکی از نکات مهم در خرید میز اداری توجه به این علامت محسوب میشود. در حقیقت میشود داشتن علامت استاندارد را از ویژگیهای میز اداری مناسب دانست.
در آزمایشهای استاندارد استحکام و مقاومت سطح میز در برابر عوامل فرساینده مثل رطوبت، حرارت و… تست میشود و حتی کشوهای محصول امتحان میشوند تا مشخص شود باز و بستهشدنهای مکرر تا چه حد میتواند در خرابی و استهلاک آنها تأثیر بگذارد. این موارد اما فقط بخشی از ملاکهای ارزیابی است و در مجموع فاکتورهای زیادی هستند که مورد بررسی قرار میگیرد.
توجه به اصول ارگونومی، از معیارهای خرید میز اداری
یکی دیگر از معیارهای خرید میز اداری توجه به اصول ارگونومی است. برای اینکه متوجه میزان اهمیت ارگونومی بشویم لازم است مفهوم کلی این واژه را بدانیم. ارگونومی به معنای دانش شناخت یک کار و رابطۀ افراد با آن کار است. ارگونومی ظرفیتها و توانمندیهای انسان را مورد بررسی قرار میدهد و پس از جمعآوری اطلاعات بهدستآمده از آنها برای طراحی مشاغل، فراوردهها، تجهیزات و… بهره میگیرد. دانش ارگونومی در سه حوزۀ مختلف ورود پیدا میکند که عبارتاند از:
- فیزیکال
- نرم افزار
- کلان
آنچه در تولید مبلمان اداری حائز اهمیت است مورد اول یا همان فیزیکال است. این حوزه بر ویژگیهایی از محصول تمرکز دارد که راحتی کاربر حین کار را تضمین میکند. کاهش خستگی ناشی از کار، فشار کمتر به اعضای بدن، حفظ سلامت جسمی و افزایش راندمان کاری همگی جزو مسائلی هستند که اصول ارگونومی به آن توجه دارد. به همین دلیل ارگونومیک بودن یک ویژگی میز اداری مناسب است. جالب است بدانید این اصول حتی در تولید محصولاتی مثل پارتیشن اداری هم به شکل دیگری رعایت میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارگونومی این مقاله را بخوانید!
مواد اولیه مرغوب و با کیفیت
شاید این مورد در راهنمای خرید میز اداری از بدیهیات باشد. بی شک هیچکس نمیخواهد محصولی را خریداری کند که از نظر مرغوبیت در ردیف کالاهای درجهدو یا سه قرار بگیرد. بهخصوص در مورد تجهیزات اداری که اغلب برای مدت طولانی در یک شرکت مورد استفاده قرار میگیرند باید به این نکته توجه داشت که مواد اولیه باکیفیت و بادوام باشد.
اگر کالایی نامرغوب را برای دفتر کار خود انتخاب کنید مجبور میشوید کمی بعد آن را با یک محصول بهتر جایگزین کنید. بهاینترتیب نهتنها متحمل ضرر مالی شدهاید بلکه حتی ممکن است وقفههایی اجتنابناپذیر هم در کارتان به وجود بیاید. پس به کیفیت میزی که میخواهید خریداری کنید حتماً توجه داشته باشید!
تنوع و زیبایی ظاهری؛ از ویژگی های میز اداری مناسب
تنوع تجهیزات اداری ، شکل خاص طراحی و عناصر زیباییشناختی با اینکه نسبت به ملاکهای دیگر ممکن است کمتر مورد توجه قرار بگیرند اما نمیشود بیتفاوت از کنار آنها گذشت. هر مدیر باهوشی میخواهد که شرکتش به بهترین شکل ممکن آراسته شده باشد طوری که مشتریان هنگام مراجعه به محل با دیدن محیط تحت تأثیر قرار بگیرند.
از طرفی دکوراسیون محیطهای اداری مختلف تفاوتهایی با یکدیگر دارند. این تفاوتها گاه به دلیل سلیقه است و گاهی بهخاطر حوزههای کاری و نوع فعالیت متفاوت؛ یا بعضی وقتها دلیل آن را باید در معماری متفاوت ساختمانها پیدا کرد. علت هر چه باشد، فضاسازیهای مختلف نیاز به چیدمان و ترکیب رنگهای مختلف دارند. همین موضوع باعث میشود که تصمیم بگیرید میز اداری متفاوتی را برای محل کار خود انتخاب کنید تا هماهنگی بین دکوراسیون و تجهیزات ایجاد شود.
با درنظرگرفتن این مسئله حتماً باید توجه داشته باشید که محصول انتخابی شما امکان سفارش در رنگهای مختلف، قابلیت سفارشیسازی و تولید با ابعاد دلخواه، طرحهای متفاوت و روکشهایی از جنس مختلف داشته باشد. اگر امکان شخصیسازی وجود دارد، شما دیگر مشکلی در هماهنگی محیط با تجهیزات نخواهید داشت.