آب شرب دغدغه اصلی مردم شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: مردم انتظار نداشتند بعد از این‌همه اقدامات برای آب، دوباره با این طعم و کیفیت آب مواجه شوند.
وی افزود: مسوولان برای رفع مشکل آب آشامیدنی مردم شهرکرد و شهر‌های اطراف تلاش بیشتری انجام دهند.
حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مردم می‌دانند که اقدامات فراوانی در بخش آب و آبرسانی انجام شده است، اما انتظار دارند ابهام‌ها برطرف و مردم شفاف‌تر در جریان امور قرار گیرند.
نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مسائل خارجی اخیر و تلاش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ناوگروه ۸۶ افتخارآفرینی و آب‌های جهانی را سپری کردند که تعدادی از آن‌ها اهل چهارمحال و بختیاری بودند.
حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: کشور‌های خارجی قدرت این کار را فقط در اختیار ابرقدرت‌ها می‌دانستند و این دستاورد مهم به برکت خودیابی، عزت و رشد روزافزون جمهوری اسلامی به دست آمد.
وی با تبریک ششم ذی‌القعده سالروز ولادت حضرت شاهچراغ (ع) و ۱۱ ذی‌القعده سالروز ولادت امام رضا (ع) یادآور شد: وجود امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت شاهچراغ (ع) و امام‌زادگان در ایران نشان‌دهنده توجه و فضل پروردگار به مردم است که باید از این فرصت‌ها بهره‌گیری کنیم.

آب شرب دغدغه اصلی مردم شهرکرد

دکمه بازگشت به بالا