ورزشی

آدریانو: اینزاگی در اینتر از کونته بهتر بود

آدریانو مهاجم سابق اینتر اعتراف کرده است که با وجود فروش روملو لوکاکو و اشرف حکیمی انتظار دارد نراتزوری در این فصل عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، کم کم به تاریخ برگزاری دیدار حساس دربی میلان بین اینتر و میلان نزدیک می شویم و در همین راستا آدریانو به بررسی تیم سابق خود پرداخت.

مهاجم برزیلی بین سال های 2004 تا 2009 در 177 بازی 74 گل برای اینتر به ثمر رساند. یکی از معروف ترین گل های آدریانو با نراتزوری در دربی 2005 بود. اگر در آن زمان VAR بود، این گل رد می شد.

آدریانو می‌گوید: «در آن زمان اوضاع متفاوت بود. حتی اگر با بازویم توپ را لمس کردم، عمدی نبود.

آدریانو ادامه داد: اینتر شانس زیادی برای قهرمانی در این فصل دارد، امیدوارم دربی را ببرند، اما در این دیدارها هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

آدریانو الگوی روملو لوکاکو ستاره سابق اینتر بود که در تابستان از نراتزوری جدا شد و با قراردادی 115 میلیون یورویی به چلسی پیوست. با این حال، اینتر همچنان در صدر جدول لیگ است و بهترین رکورد حمله را در سری آ دارد. آدریانو مهاجم سابق اینتر اعتراف کرده است که با وجود فروش روملو لوکاکو و اشرف حکیمی انتظار دارد نراتزوری در این فصل عملکرد خوبی داشته باشد. نراتزوری سازماندهی عالی و تیمی عالی با بازیکنان بزرگی مانند لائوتارو مارتینز و الکسیس سانچز دارند. سیمونه اینزاگی مربی بسیار خوبی است. آنتونیو کونته هم خوب است اما نتایج اینزاگی تا اینجا بهتر بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا