ورزشی

ماجرای بوسه جنجالی به لوگو باشگاه رقیب/عکس

آرتورو ویدال ، هافبک اینترمیلان در مورد جنجالی که پیش از بازی شب گذشته (یکشنبه) بین اینتر و یوونتوس در سن سیرو رخ داد اظهار نظر کرد.

انتشار کلیپ ویدیویی از پذیرفتن آرم تیم سابقش ، یوونتوس توسط ویدال در فضای مجازی ، نشان داد که این حادثه خشم هواداران تیم آبی و سیاه میلان را به همراه داشت و حتی گل هافبک شیلیایی در دقیقه 12 بازی باعث نشد آنها از این موضوع چشم پوشی کنند.

ویدال 33 ساله قبل از پیوستن به بارسلونا ، بایرن مونیخ و اینتر چهار فصل با یوونتوس بازی کرد و چهار فصل متوالی با این تیم پیروز شد.

وی با اشاره به ماجرای بوسیدن آرم یوونتوس در اینستاگرام بعد از بازی ، گفت: “من هرگز قصد نداشتم آرم تیم دیگری را ببوسم.” بوسه روی آرم یوونتوس فقط ابراز علاقه برای یکی از برادرانم (جورجیو کیه لینی) در آن تیم بود که به رشد فوتبال کمک کرد. من سالهای فوق العاده ای را با او گذراندم و ما هنوز دوست هستیم.

ویدال افزود: “من برای دفاع از آبرو و تاریخ این تیم استثنایی به تیم خود ، هواداران و افرادی که به من اعتماد کرده اند احترام می گذارم. من با تمام وجود برای اینتر بازی می کنم.

بعد از ویدال ، نیکولو پارلا نیز یک گل دیگر برای اینتر به ثمر رساند تا دربی ایتالیا پیروز شود و در میلان برتری پیدا کند و شانس خود را برای کسب اولین عنوان قهرمانی خود در سری آ از سال 2010 افزایش دهد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا