ورزشی

واکنش مهدی شیری به تصمیم جنجالی یحیی

و مهدی شری هافبک سابق سرخپوشان در مورد اخراج مهدی شری مدافع این تیم گفت: کاملا با تصمیم گل محمدی موافقم و معتقدم این اخراج 100 درصد درست است. چون مسئولیت تیم بر عهده مربی است و او از تمام مسائل تیمش آگاه است، بیرون نشسته ایم و نمی دانیم در تیم چه خبر است.

وی افزود: ببینید بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا که مهدی شری با دست به توپ ضربه زد و باعث باخت شد، این مدافع چند بازی انجام نداد و به تدریج از طریق گل محمدی که ضعیف کار نکرد وارد زمین شد. اما دوباره در یک فینال دیگر.» چنین اشتباهی کرد. البته همه اعضای تیم در پیروزی و شکست سهیم هستند اما برخی اشتباهات کمر تیم را می شکند و جبران آن سخت است.

و هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: به هر حال گل محمدی در این مقطع تصمیم خوبی گرفته است و اگر شری دوباره به زمین بازگردد با توجه به شرایط روحی اش باز هم اشتباه می کند و نمی تواند. عملکرد قابل قبولی ارائه دهد.” معلوم میشود.

شری در پایان گفت: هیچ مربی نمی خواهد تیمش ضعیف یا شکست بخورد و فعلا باید تصمیم محمدی با هدفش حمایت شود تا تیم به شرایط روحی خوب بازگردد. سوپرجام برای پرسپولیس تمام شد و باید روی بازی های لیگ برتر و جام حذفی تمرکز کنند. پرسپولیس می تواند مدعی لیگ برتر و جام حذفی باشد و با کسب نتایج مطلوب برای هواداران ناکامی در سوپرجام را جبران کند.

بیشتر بخوانید:

258251

دکمه بازگشت به بالا