عمومی

یحیی و لیست احیای کرامت

نکته اصلی لیست یحیی سقوط احتمالی جدایی پرسپولیس است.

به گزارش دیباروز ، این روزنامه همشهری وی نوشت: “دوره قبل که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود ، وی از ابتدای نیمه دوم لیگ دوازدهم هدایت هدایت سفیدها را به عهده گرفت و در واقع خبرهای زیادی در لیست خرید وجود داشت و این اتفاقات رخ نداد. سپس رضا حقیقی پیوست. پرسپولیس پس از توافق با خود محمد رویانیان و خرید خوبی از آب بیرون آمد. سایر بازیکنان به تدریج در اواسط نیمه دوم فصل جذب شدند.در این میان ، یکی از خریدهای مستقیم یاهو عادل کلاهکی بود. سابقه بازی در پرسپولیس را داشت ، این بار تأثیر موفقیت چندانی در دوره اول نداشت ، بنابراین در پایان فصل مجدداً از سفیدها جدا شد. سایر دستاورد های گلمحمدی در آن زمان مقارناتی Velatko Gruzdanowski و صربستانی مارکو Provi چ بودند که اولین آنها خیلی خوب بود معمولی اما دیگران بهتر.

یحیی همچنین با شروع نیمه دوم فصل ، وقتی تیم 2 خریدهای جدید انجام داد و هر دو ناکام شدند ، زمستان خود را برای پرسپولیس به دست آورد. به نظر می رسد آنتونی استوکس مورد علاقه مدیرعامل سابق این باشگاه بوده است که همانطور که انتظار می رفت دستان خود را روی پوست گردو گذاشت و گذاشت. با این حال ، داستان اوزاگون متفاوت بود و گل محمدی در اولین جلسه تمرینی خود با پرسپولیس فاش کرد که وی 10 روز قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس ، نظر خود را برای جذب این بازیکن داده بود! با این حال ، اوساگونا همچنین با شایعات مبنی بر ترک پرسپولیس در پایان فصل ، نتوانست انتظارات خود را تحقق بخشد.

همه اینها نشان می دهد که لیست خرید یحیی در پرسپولیس برای تابستان به نوعی برای او یک افتخار خواهد بود و گل محمدی باید بتواند افرادی را برای سفیدپوستان بارور کند. در حال حاضر ، به عنوان مثال ، شایان مصلح یا علی نعمتی (مدافع خودرو) به عنوان گل محمدی در پرسپولیس به عنوان گزینه های ممکن ذکر شده است. البته حقیقت شایعات انتقال هرگز کاملاً مشخص نیست. نکته مهم ، آنچه باعث مهمتر شدن لیست یحیی می شود ، افت احتمالی پرسنل پرسپولیس است ، جایی که در پایان فصل افرادی مانند بیرانوند ، شجاع خلیل زاده ، بشار رسن ، مهدی ترابی ، علی علیپور و غیره حضور دارند. قادر به ترک تیم هستید و هر کدام از آنها ترک خواهند کرد. باشگاه باید یک جایگزین بی خطر پیدا کند. وی گفت: به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که یحیی چه نسخه ای برای تیمش دارد ، هرچند حداکثر تحقق فهرست وی یک الزام مهم است ، که این مربوط به قدرت و کفایت مدیریت باشگاه است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا