عمومی

شکارچی دوشنبه – دیباروز

“الترابی این روزها کمتر در تیم ملی بازی می کند و به نظر می رسد اسکوچیچ به اندازه کی روش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپولیس ، چه زیر نظر برانکو ، چه کالدرون و چه از زمان روی کار آمدن یحیی گل محمدی ، او همیشه او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم بود. او بالاترین امتیاز را برای سرخپوشان کسب کرد. “او یک الماس پرسپولیس در خط حمله است و یحیی در لحظات سرنوشت ساز امیدهای زیادی به نبوغ خود می زند تا بار دیگر به فینال آسیا برسد.”

به گزارش دیباروز ، شهروند او می نویسد: “مهدی ترابی یکی از مهمترین گلهای دوران فوتبال خود را به ثمر رساند تا پرسپولیس در یک بازی دشوار بر سد سخت و دشوار تیم استقلال تاجیکستان غلبه کند.” این اولین بار نیست که ترابی در دیداری حساس پرسپولیس را نجات می دهد و گل زیبای وی ادامه سری گل ها و پاس گل هایی است که در فصول اخیر چندین بار به نجات تیم پرسپولیس رسیده است.

پنج پاس گل ، پاس ششم به دروازه!

مهدی ترابی قبل از بازی با تاجیکستان در بالای جدول پاس در این مسابقات قرار داشت و حالا با هدف گرانبهای خود برای صعود از مرحله یک هشتم ، تاثیر خود را با پرسپولیس دوچندان کرده است. ستاره شماره 9 پرسپولیس در 6 بازی مرحله گروهی ، بیش از هر بازیکن دیگری در همه تیم ها ، 5 پاس گل داد و عنوان بهترین پاسور تا به حال مسابقات را از آن خود کرد. علاوه بر این ، الترابی در مرحله گروهی دو ضربه از روی ضربه پنالتی برای البیض به ثمر رساند و حالا با تنها گل خود به تاجیک ها ، سه گل به ثمر رساند و پس از موگانلو ، بهترین گلزن پرسپولیس در این دوره شد. به او با یک گل دیگر عنوان بهترین گلزن را از موگانلو گرفت و او را به عنوان بهترین گلزن مسابقات اضافه کرد.

بازیکن فصل با 11 گل

مهدی الترابی همچنین در سال های اخیر آمار قابل توجهی در لیگ برتر داشته است و بدون شک م effectiveثرترین بازیکن سرخپوشان در راه حضور در مسابقات بوده است. بر اساس آمار متریکا ، ترابی بهترین بازیکن پرسپولیس در دو فصل گذشته بوده است. در لیگ نوزدهم ، او بهترین بازیکن تورنمنت از نظر متریکا بود و در لیگ بیستم ، اگرچه تنها در نیم فصل بود ، اما پس از شهبازاده با اختلاف کمی در رده دوم قرار گرفت. به در لیگ نوزدهم ، الترابی 11 گل زد که بیشتر آنها از سه امتیاز بود و 3 گل برای هم تیمی هایش به ثمر رساند. او در دوران مدیریت کالدرون بیشترین گل را برای پرسپولیس به ثمر رساند و با آمدن یحیی همین روند را ادامه داد. او در لیگ 19 به طور متوسط ​​2.3 ضربه در هر بازی به ثمر رساند و 20 درصد از این ضربات را تبدیل به گل کرد. مهدی الترابی به طور متوسط ​​1.6 دریبل موفق در هر بازی داشت و با امتیاز 7.42 به عنوان دهمین بازیکن برتر لیگ نوزدهم انتخاب شد.

او به موقع رفت ، به موقع برگشت

ترابی در ابتدای لیگ بیستم پرسپولیس را ترک کرد و راهی قطر شد ، اما پس از نیم فصل برگشت و به تیم سفیدپوشان کمک کرد تا در نیم فصل دوم فصل گذشته دوباره قهرمانی را در برابر دیگر مدعیان کسب کنند. آمار توراپی در لیگ برتر فصل گذشته 13 بازی ، 1088 دقیقه حضور در زمین ، چهار گل ، چهار پاس گل و یک پنالتی برای پرسپولیس بود. او 2.5 پاس کلیدی و 2.3 ضربه در هر بازی داشته است ، بدین معنی که 14 درصد از ضربات او برای پرسپولیس در این فصل تبدیل به گل شده است. الترابی در 13 مسابقه دوبار به عنوان بازیکن میدان انتخاب شد و در نهایت میانگین امتیاز او به 7.45 رسید که از نمره فصل قبل او بهتر است.

کی روش بزرگ را بشناسید

ترابی این روزها کمتر در تیم ملی بازی می کند و به نظر می رسد اسکوچیچ به اندازه کی روش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپولیس ، چه زیر نظر برانکو و چه کالدرون و چه از زمان روی کار آمدن یحیی گل محمدی ، او همیشه یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم بوده و بالاترین امتیاز را برای سرخپوشان به ثمر رسانده است. “او یک الماس پرسپولیس در خط مقدم است و یحیی در نبش خود امیدهای زیادی را در لحظات سرنوشت ساز دارد تا بار دیگر به فینال آسیا برسد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا