عمومی

اعلام لیست مشاغل مجاز به فعالیت؛ سه شنبه



با توجه به پایگاه اطلاع رسانی دیباروز ،

آقای سعید ممبینی در جلسه کارگروه تدوین پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی اتحادیه ها و تعیین اولویت کار مجدد اتحادیه ها که صبح امروز با حضور نمایندگان وزارت بهداشت ، آموزش و پرورش برگزار شد پزشکی ، صنعت ، معدن و تجارت و وزارت کشور و دستگاههای اجرای قانون. این کارکنان با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبنی بر مبارزه با تاج در خصوص پیشنهاد اسامی اصناف که اتاق اصناف اجازه فعالیت از ابتدای هفته آینده و با همکاری دستگاههای مسئول را به عهده دارد ، اضافه کرد:

وی اضافه کرد: “وزارت بهداشت قرار است ارزیابی های ویژه ای را انجام دهد تا لیست اولیه کارهای مختلف بر اساس آن اعلام شود.”

وی اظهار داشت: در جلسه امروز با تمرکز بر حفظ اشتغال در واحدهای اتحادیه ، مقرر شد وزارت بهداشت ارزیابی های تخصصی را برای اعلام لیست مشاغل مجاز به بازگشایی و شروع اشتغال انجام دهد.

به گفته رئیس اتاق اتحادیه های صنفی ایران ، مشاغلی که فعالیت آنها قبلاً ممنوع بوده است ، هنوز از تصمیم گیری های لازم ممنوع است.

ممتینی افزود: ستاد ملی مبارزه با تاج وظیفه منصوب کردن اتحادیه ها را بر عهده داشته است که می توانند فعالیت خود را به تدریج و بسته به شرایط انجام دهند به کمیته هایی که از اتاق اتحادیه های صنفی تشکیل شده است ، آغاز شود و شهر تهران از 20 سالگی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. آوریل ، با تصمیم و اعلام نهایی ستاد ملی مبارزه با تاج.

وی افزود: این کارگروه فعالیت خود را از 6 فروردین آغاز کرده است و ما کارها را با توجه به حساسیت های سلامتی و با توجه به جنبه های فعالیت اتحادیه های مختلف از جمله میزان اشتغالزایی بررسی کرده ایم. این است

ممتینی اضافه کرد: مقرر شد از 14 فروردین مقرر شود برخی از مشاغل در استانها فعالیت خود را آغاز کنند ، اما ما قصد داریم نظر نهایی وزارت بهداشت را اعلام کنیم ، مشاغل ممنوعه فعلاً بازگشایی نخواهد شد و به تبع آن مشاغلی که وجود ندارد. به آنها اجازه داده شد که فعالیت کنند ممنوع است. ” .

رئیس اتحادیه های صنفی اتاق ایران گفت: ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری ، لیستی از مشاغل را که نیازهای روزانه مردم را شامل می شود ، از جمله میوه فروشی ها و فروشندگان و مشاغل مشخص کرده است که طبق گفته کارشناسان وزارت بهداشت ، لا بیشتر آنها توسط ویروس منتقل می شوند و باید تا زمان انتشار ویروس بسته بمانند.


تمامی نوشته های سایت بر پایه استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا