عمومی

آقای ذوالنور! ژست اپوزیسیون گرفته‌اید چون به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم!

از: اصولگرایان
به: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده محترم قم

شما در جلسه علنی مجلس به انتقاد و انتقاد از دولت آقای رئیسی پرداختید. گفتید این دولت مثل تردمیلی است که کار می کند اما جلو نمی رود. به رئیس گفتی، یک چهارم فرصت خدمتت را از دست داده ای، آیا به یک چهارم اهدافی که باید برسی رسیده ای؟

گفتید: کیست که نداند فساد در سیستم بانکی و قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکست؟ کدام یک از سایت های شما برای حل این مشکلات فعال هستند؟

گفتید: امروز چه برنامه و برنامه مشترکی بین مجلس و دولت به عنوان توافق مشترک وجود دارد که بر اساس آن بتوانیم مطالبات و مشکلات مردم را پیگیری کنیم؟

آقای ذوالنور! از قدیم گفته اند که خودمراقبتی برنامه ریزی نمی کند. امروز باید فکر می کردید که من نامه ای به رئیس جمهور مستقر با تایید دویست نماینده نوشتم و از او خواستم در انتخابات شرکت کند. در آن روز مست بودی و زمستان خود را به یاد نیاوردی.

آقای ذوالنور! یک سال طول کشید تا به نتیجه ای که امروز دارم برسم. میلیون ها ایرانی این حرف ها را می دانند و البته خیلی های دیگر که شما جرات گفتن آنها را ندارید. اما بینش شما ناقص بود، در حالی که بینش مردم بهتر از شما و حداقل یک سال پیش بود.

آقای ذوالنور! این همچنان یکی از نتایج سحر است. راه درازی برای رسیدن به شب وجود دارد. اگر آینده نگری شما مانند سال گذشته پاره نشود، بسیاری از چیزهای دیگر را که منتقدان و هواداران دلسوز در این کشور و ملت بیان کرده اند، درک خواهید کرد، هر چند دیر شده است.

خیلی دلم می خواست بگویم شما و خیلی های دیگر پایه گذار شرایط فعلی (نتیجه عملکرد پارسال) هستید، با اینکه قبلاً مقصر خیلی چیزها بودید.

آقای ذوالنور! خدای ناکرده فکر نکنید مخاطبان شما متوجه نمی شوند که یکی از دلایل مخالفت با قرائت شما نزدیک شدن به انتخابات مجلس است و برای اینکه دوباره از مردم رای بگیرید تا نماینده شوید، موضع مخالف گرفته اید. روزهای نمایندگی دائم!

* ارسال شده در کانال شخصی نویسنده

دکمه بازگشت به بالا