بین الملل

اتحادیه اروپا تحریم اسرائیل را مد نظر دارد

رسانه ها از مردم یهودی حالت گزارش به رئیس سیاست خارجی بریتانیا شد تلاش اتحادیه اقدام با مجازات و تحریم علیه رژیم در مورد اجرای طرح الحاق کرانه باختری به هر حال.

آخرین اخبار اسرائیل, روزنامه او گزارش داد., کمیته امور خارجه به زبان انگلیسی مذاکره بر تحریم و مجازات اسرائیل برای اجرای طرح الحاق کرانه باختری رود اردن اعلام حاکمیت آن است که سازگار با برنامه ریزی که دولت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای خاورمیانه ارائه کرده است ، وجود دارد.

مردم یهودی اعلام شد … طرح الحاق اولین روز با حمایت دولت آمریکا در حال اجرا است.

یک منبع آگاه از اسرائیل به عنوان او گفت: جسیکا بورل رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا کسی است که به دنبال اجرای طرح تحریم اسرائیل و خصومت نسبت به شناخته شده است.

منشور اتحادیه اروپا قوانین باید در تمام تصمیم گیری های مهم اتحادیه در زمینه سیاست خارجی تنها باید با اجماع در میان 27 کشور عضو است که قابل اجرا هستند و بنابراین حدس و گمان است که برخی از متحدان اسرائیل در اروپا از جمله مجارستان و رومانی و بلغارستان و جمهوری چک در مقابل هر گونه تلاش برای بورل برای طرح تحریم ها به طور عمده در برابر آن.

این در حالی است که کشورهایی مانند سوئد و لوکزامبورگ به دنبال واکنش شدید به صهیونیست سطح از جمله داشتن شده است به حالت تعلیق توافق همکاری از حالت تنظیم روابط بین آنها است.

بالقوه مجازات های دیگری که در نظر گرفته شده بودند. از شر اسرائیل از یک طرح پژوهشی و نوآوری علم و فناوری جاه طلبی در اتحادیه اروپا به نام طرح “هورایزن یوروپ” که بین سال 2021 به 2027 به اجرا در زنجیر.

سناریوی سوم نیز مربوط به خروج از اتحادیه اروپا به نام “آسمان باز” با اسرائیل است. این اقدامات می تواند تاثیر مهم اقتصادی به دولت اسرائیل. وزیر امور خارجه انگلیس که در جلسه بعدی آن را برای دوشنبه آینده برگزار خواهد شد در مورد این موضوع و الحاق کرانه باختری به خاک به بحث پرداخت هر چند که ممکن است در این جلسه تصمیم قطعی ساخته شده است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا