علمی و پزشکی

اتخاذ برخی تصمیمات به مردم پیام عادی انگاری داد/ مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند

نماینده ساکنان اهواز در مجلس شورای اسلامی تأیید کرد: ما از مردم می خواهیم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از کرونا جلوگیری کنند.

مجتبی یوسفی ، در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران ، در مورد آخرین مورد شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان گفت: از این بیماری پیشگیری کنید. کادر پزشکی کشور حدود یک سال است که برای ریشه کن کردن این بیماری در میادین هستند و حتی درگذشته اند. روزها پیش ، یک پرستار جوان که نوزادی را حمل می کرد به خاطر سلامتی مردم درگذشت. با شنیدن این خبر واقعاً ناراحت می شوید.

وی افزود: “متأسفانه ، کرونا بسیار سریع در حال گسترش است و وضعیت در اهواز و کارون قرمز شده است.” متأسفانه ، بعضی اوقات می بینیم که تصمیمات دولت و برخی وزارتخانه ها مانند برگزاری جشنواره فیلم فجر و عادی سازی اوضاع نیز در شرایط فعلی مثر است. در عین حال هنر و علاقه به هنر برای ما مهم است ، اما ضرورت برگزاری جشنواره فیلم فجر با این شرایط چیست؟

نماینده اهواز در مجلس با بیان اینکه سلامت مردم و جامعه بیش از هر چیز مهمتر است ، افزود: “متأسفانه با تصمیم گیری هایی ، ما به مردم پیام داده ایم که اوضاع عادی شده است.” طبیعی است که قرنیز را باز کنید. خوزستان استانی با چهار فصل است و هم اکنون در شمال استان برف و در مناطق جنوبی هوای بهاری داریم. توانایی های استان این افراد را بر آن داشت تا از این فرصت برای تفریح ​​استفاده کنند.

وی افزود: “ما از مردم می خواهیم با رعایت دقیق پروتکل ها و فاصله اجتماعی از افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از این بیماری جلوگیری کنند.” دیدیم که طی دو هفته اوضاع از آبی به قرمز تغییر یافته است و نگرانی هایی در مورد جهش نوع ویروس وجود دارد.

آل یوسیفی افزود: “از طرف دیگر ، ما باید به فکر مشاغلی باشیم که درآمد ثابت ندارند ، مانند بازرگانان و کارگران.” با توجه به هزینه های بالای زندگی ، ما مجبور به حمایت از این گروه هستیم. بستن این مشاغل در مرحله اول درست نیست. شرکت ها و اشخاصی که درآمد ماهیانه دولت ندارند باید هزینه سو decisions مدیریت و تصمیمات اشتباه برخی از سازمان ها را پرداخت کنند و پروتکل های بهداشتی را نادیده بگیرند. ما از مردم می خواهیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی سازگارتر باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا