عمومی

تصمیمات مسئولان بدون همراهی و همکاری مردم بی نتیجه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین اسماعیل میر غضنفری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ای در مقر کرونا در دفتر فرماندار بندرانزلی اظهار داشت: “ما از همه گروه های جامعه از جمله عموم مردم ، رسانه ها ، رسانه ها و همه کسانی که می توانند به هر طریقی در اجرای برنامه بهتر برای محدود کردن گسترش کرونا کمک کنند ، می خواهیم تا مسئولان را همراهی و همراهی کنند. ” دولت باش

وی با بیان اینکه تصمیمات مسئولان دولتی در صورت عدم همراهی مردم نتیجه لازم را نخواهد داشت ، افزود: ما به عنوان یک شهروند از طرح اعلام شده شکایت داریم زیرا موارد به طور کلی گزارش شده و جزئیات کمتری پرداخت شده است.

مژدنفری وی با بیان اینکه از بین رفتن تصمیمات خوب از مزایای این طرح است ، تأکید کرد: همه ما باید با همکاری و مشارکت کار کنیم و این طرح را بر اساس وضعیت شهر خود بومی سازی کنیم تا وضعیت بهتر شود.

فرماندار بندرانزلی به پیامک های ارسالی پلیس برای برخی از خودروهای موجود در شهرهای زرد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر فضای موجود در جامعه براساس دستورالعمل ها و هشدارها است و دولت نمی خواهد مردم را با وضع و مشکلات موجود تحمیل کند. تنها در صورت به خطر افتادن جان افراد ، سرعت را کاهش داده و از آن استفاده کنید.

مژدنفری وی با اشاره به اینکه موسیقی زنده به دلیل اجتماعات در همه مکان های بسته و نظامی ممنوع است ، گفت: اگرچه کادر پزشکی در خط مقدم نبرد با کرونا هستند اما آنها نیز با کمبودهایی روبرو هستند و از دستگاه اجرایی می خواهم دستورالعمل های اعلام شده را دنبال کند. کادر پزشکی و پلیس می توانند کمک کنند.

فرماندار انزلی با اشاره به از بین رفتن مردم و برخی مشاغل و صنایع در هنگام شیوع ویروس کرونا ، تصریح کرد: با توجه به آغاز اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی و به عنوان ادامه طرح تسلیت ، توجه به این افراد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به استفاده از قابلیت های دولت الکترونیکی برای کاهش مراجعه حضوری مردم به دفاتر ، ادامه داد: همه ما نگران هستیم و انتقادات را می پذیریم اما انتظار می رود همه در این راستا کمک کنند و رسانه ها فضای روانی جامعه را مدیریت خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا