عمومی

خدمات و همراهی راهداران در شرایط بحرانی فراموش نشدنی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سید عبدالله طباطبایی با اشاره به تلاش رانندگان در شرایط بحرانی و صعب العبور به هفته رانندگان و حمل و نقل جاده ای گفت: این هفته با توجه به اهمیت و نامگذاری آن، رسانه ها باید بیش از پیش آگاه شوند. در میان مردم.”

وی با اشاره به حوادث 26 آذر 62 افزود: با توجه به اینکه در این روز حدود صد فروند کشتی حامل کالا در بنادر جنوب کشور در انتظار تخلیه محموله بودند و بحران کمبود کالاهای اساسی کشور را تهدید می کند. وی از سوی دیگر به دلیل تهدید از ترس از دست دادن این کالاها، رژیم بعث عراق را در پیامی تاریخی از رانندگان کامیون در سراسر کشور خواست تا هر چه سریعتر در تخلیه کشتی ها مشارکت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: کامیون داران نیز با روحیه بسیجی به بنادر جنوب کشور رفتند و از تامین کالاهای اساسی مردم دریغ نکردند که در نتیجه توطئه های دشمن خنثی شد. “

طباطبایی گفت: رانندگان کامیون و فعالان حمل و نقل و راهداری همچنان با همین روحیه در حال خدمت رسانی به مردم هستند. شرایط کنونی کشور ما از نظر تحریم ها و محدودیت های اقتصادی مشابه آن زمان است و در یک جنگ همه جانبه اقتصادی هستیم. اما با وجود نوسانات اقتصادی و هزینه های بالای نگهداری، رانندگان و راننده ها خدمت به مردم را بر منافع خود و حفظ همین روحیه بسیجی ترجیح می دهند و پیشران قدرتمند اقتصاد کشور هستند.

وی با اشاره به تلاش راهداران به ویژه در فصل زمستان در این فرمانداری گفت: خدمت به مردم یکی از مهمترین آموزه های دینی و وظیفه انسانی هر فرد است که می توان آن را در تلاش راهداران یافت. در ساعات مختلف روز و سخت ترین شرایط آب و هوایی.”

دکمه بازگشت به بالا