عمومی

عاشورا نتیجه عدم تبیین درست واقعه غدیر بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ، عصر پنجشنبه در جلسه ستاد احیا Gha غدیر اظهار داشت: “عمق غدیر به معنای عدالت و عدالت است که شیعیان قاطعانه به آن اعتقاد دارند و این یکی از اصول آن است. دین “

وی اظهار داشت كه پیامبر گرامی اسلام 23 سال تلاش كرد تا دین اسلام را زنده نگه دارد و در روز غدیر به امر خدا ، مأموریت حضرت علی (ع).پ) “پس از مرگ پیامبر صلی الله علیه و آله ، برخی واقعه غدیر را دارای ارزش کمی دانستند و این مسئله مهم به درستی در جامعه توضیح داده نشد. اگر غدیر آموزش دیده بود ، عاشورا اتفاق نمی افتاد. “

امام جمعه گلبایجان تأکید کرد: “وظیفه ماست که از قرارداد استانداری مراقبت کنیم تا اهمیت آن به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود زیرا به دلیل مذهب غدیر توسعه یافته است.”

وی با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل ستاد غدیر فرهنگ سازی و تبیین شناخت این واقعه مهم اسلامی است ، افزود: اگر حقیقت الغدیر شناخته شود ، حقیقت دین نیز شناخته می شود.

توزیع 30000 پرس غذای گرم در عید غدیر خم

دبیر ستاد غدیر در شهر گلبایکان گفت: دو سال از تأسیس ستاد احیا غدیر در شهر گلبایکان به منظور فرهنگ سازی به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد و ترویج حرکات خودجوش مردم می گذرد.

محمد سعید طاهری با بیان اینکه عید غدیر بزرگترین عید شیعیان است و فرهنگ سازی برای این واقعه بزرگ ضروری است گفت: امسال ستاد غدیر در گلبایکان با شعار “ما برای همیشه با غدیر خواهیم ماند” با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی دهمین سالگرد ولایت و عید غدیر را جشن می گیرد.

کمپین “هر خانه دانش” به مناسبت عید سعید غدیر آغاز شد

وی گفت: سال گذشته به مناسبت عید غدیر خم با کمک این ستاد و با همکاری شهرداری های سه شهر.وی با بیان اینکه دو هزار پرچم در محله های مختلف این سه شهر قرار داده شده است ، اضافه کرد: امسال جنبش “یک پرچم در هر خانه” برای باز کردن درب هر خانه با پرچمی به نام حضرت علی (ع) راه اندازی شد. (پ) باید ثابت شود که اجرای این دستور مهم به معنای تعظیم مراسم الهی است.

دبیر ستاد غدیر در شهر گلبایجان گفت: مردم گلپایان موظف هستند در مناسبت های مختلف مذهبی پرچم هایی را در خانه های خود نصب کنند و مردم با تکان دادن پرچم نشان دادند که واقعه غدیر را جشن می گیرند.

وی گفت: پاک کردن هر خانه با پرچم ، برپایی جشن عید غدیر در جنگل گلپایکان ، توزیع 30000 پرس غذای گرم ، برپایی جشن هر شب در مسجد ، حرکت کاروان و روشنایی آسمان شهر گلپایکان شب عید غدیر. همزمان ، نقطه ، کلیپ ویدیویی و شبیه سازی واقعه غدیر در آستان مقدس هفده امامزادگان اجرا می شود.

کاروان دانشجویان سادات کلبیجانی از مقبره به مقبره منتقل شدند

طاهری افزود: حرکت کاروان دانشجویان سادات گلپایگانی با عنوان حرم تا حرم از امامزاده سید سادات تا 17 گلپایکان ، همایش پیاده روی بانوان به گلزار شهدا و پیوستن به مراسم دعای عزاداری و برنامه خطبه خوانی خواهران از دیگر برنامه های غدیر است. ستاد بزرگداشت شهر گلپایگان.

دکمه بازگشت به بالا