عمومی

امنیت کنونی کشور نتیجه تدابیر رهبر معظم انقلاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اکبر میرشکار ، صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت پایگاه بسیج مقاومت برگزار شد ، شهید آیت الله قاضی طباطبایی (رضی الله عنه) از کمیته امداد استانداری قم در سالن اجتماعات شهید پیامبر اگر وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد ، با اشاره به شرایط سخت زندگی مردم و نیازمندان در تحریم های ناعادلانه و شیوع ویروس کرونا ، خطاب به کارکنان این نهاد در استان گفت: قم: نیت خود و “بسیجی” و روحیه انقلابی خود را خالص کنید.

مدیرکل سازمان امداد امام خمینی (ره) استان قم امنیت کنونی کشور را ناشی از مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه امروز در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم ، بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم حفظ انقلاب و امنیت است. دشمن خدمت به مردم ، به ویژه محرومان است.

وی با اشاره به اینکه باید از مقام خدمت به یتیمان و مستضعفان قدردانی کنیم ، ادامه داد: خدمت به نیازمندان روح امام و شهدا و قلب رهبر معظم انقلاب را شاد می کند.

شایان ذکر است در این مراسم از تعدادی از شهدا و “بسیجی” پایگاه مقاومت بسیج ، شهید آیت الله قاضی طباطبایی (رضی الله عنه) کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم تجلیل شد.

دکمه بازگشت به بالا