عمومی

تفکر بسیجی و حرکت جهادی رمز تحقق آرمان های انقلاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی فرخندی صبح یکشنبه در نشستی صمیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اهداف و آرمان های امام (رضی الله عنه): آرمان هایی که معمار کبیر انقلاب طراحی کرده است و ریشه در مبانی اسلام ناب محمدی دارد که روز به روز شاهد تحقق آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) انقلاب را با بینشی همراه با رحلت هستی خلق کرد، افزود: امام (ره) قبل از پیروزی انقلاب به صراحت فرمودند: به در باغ سبز، اقتصاد غرب به روی شما باز شده است، اعتماد نکنید و به آغوش اسلام بازگردید و در آینده ای نه چندان دور کمونیسم را باید در تاریخ جست و جو کرد.

وی با بیان اینکه رهبری نیز از فروپاشی نظام سلطه در گام دوم انقلاب صحبت می کنند، افزود: امام با نگاه انقلابی و تفکر بسیجی چشم انداز انقلاب را ترسیم کردند که باید یک برای ما مدل

وی با اشاره به اینکه تنها سلاح اراده است که می تواند جریان ایجاد کند و جهان را تغییر دهد، گفت: رسیدن به آرمان های انقلاب و شعار امام تنها با اهتزاز پرچم «لا اله الا الله» بر فراز رفیع امکان پذیر است. قله جهان با تفکر بسیجی نمی توان حرکت انقلابی و جهادی را دید.

عناصر شهر در زیر میکروسکوپ

و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ضعف اراده برخی دانش آموزان گفت: به فرموده رهبری بر جای گذاشتن میراث نفرین شده و بد در ذهن دانش آموزان دوران پهلوی فرهنگ ماست.

وی با تاکید بر اینکه باید با تفکر بسیجی و مدیریت صلیب برای رسیدن به آرمان های امام (ره) تلاش کنیم، افزود: به فرموده امام (ره) بسیجی کسی است که در مقابل نظام از ارزش های انقلاب قاف پیروی می کند

فرخنده با اشاره به استانداردهای فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استان در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه ای گفت: در بدنه مجتمع فرهنگ و ارشاد، طرح و حرکت تحول آفرین بر اساس اسناد بالادستی از هفتم در جریان است. برنامه توسعه، سند تحول دولت، نقشه مهندسی فرهنگی کشور و بیانیه گام انقلاب.

وی ادامه داد: امید است در آینده نزدیک بر اساس این سند بتوانیم حرکتی تحول آفرین با نگاه عدالت خواهانه در حوزه فرهنگی در استان ایجاد کنیم.

فرخندی با اشاره به وظیفه فرهنگ و ارشاد در زمینه رعایت ارکان و موازین فرهنگی شهرستان گفت: فرض بر این است که روزی به نام نظارت و بازرسی در ادارات ارشاد نامگذاری شود تا همکاران این گروه در زمینه نظارت و انجام فعالیت های مختلف کنترل حضور خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا