عمومی

ضرورت اقناع سازی افکار عمومی در جنگ شناختی و ترکیبی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه. اندازه کوچک اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت هفته سرافراز بسیج، این نهاد را از برکات انقلاب موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیج در طول انقلاب اسلامی ایران همواره منشاء خدمات و برکات بوده است. ملت و امروز همچنان در صحنه های مختلف بی چشم است. دیدی به دنبال سربلندی و افتخار میهن و کشور عزیز اسلامی ایران است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل (رضی الله عنه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی های بسیج افزود: شجره نامه نوع س جمعیت، سرمایه عظیم اجتماعی انقلاب اسلامی است که به تعبیر معمار کبیر انقلاب، همچون فاتح الفتوح و متشکل از همه اقشار جامعه، به دنبال ایجاد تمدن نوین و ناب اسلامی است. هر کجا. دانشمند.

عضو شورای فرهنگ عمومی در مازندران خاستگاه تفکر بسیجی را در فرهنگ آشوریان و اسلام ناب محمدی (ص) دانست و گفت: امروز امام امت و رهبری جامعه اسلامی حوزه های مختلف را شناسایی کردند که مهمترین آنهاست. که فعالیت در روشنگری است و مجاهدان و جهادگران «بسیجی» نیز با این عرصه آشنا هستند و در گفتار و عمل خود نشان داده اند که مردان این عرصه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به خطبه های امیرالمؤمنین 182 و 121. رویکرد فصاحت وی به صفات جهاد و مبارزه اشاره کرد و تصریح کرد: استقامت، هوشیاری، بصیرت و اطاعت از امام جامعه انسان را از تردید و بن بست نجات می دهد.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به اغتشاشات اخیر و جنگ مشترک علیه کشور مظلوم و مقتدر اسلامی ایران تاکید کرد: در این جنگ مشترک معرفتی باید از همه ابزار و امکانات برای اقناع مردم استفاده کرد.

وی در پایان بر افشای ترفندها و فریب های متعدد دشمنان تاکید کرد و خواستار پایان دادن به آرامش تجزیه طلبان و اغتشاشگران شد و با تسلیت به خانواده شهدای امنیت گفت: بسیجیان عزیز و … پلیس. و در این راه صبور باشید شهدای مظلوم امنیت با شجاعت و مجاهدت از آسایش و امنیت وطن و ملت دفاع کردند و به فرموده امام امت در بزرگی این شرارت ها شکی نیست. به زودی جمع آوری خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا