علمی و پزشکی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۹۰ درصد رسید/ تعداد کارمندان در ادارات کاهش می‌یابد؟

سخنگوی فرماندهی ملی کرونا گفت: طبق گزارش های دریافتی ، پیروی از پروتکل های بهداشتی در بین مردم به 85 تا 90 درصد رسیده است که بسیار امیدوار کننده است و به منظور کاهش رفت و آمد کارمندان دولت با حمل و نقل عمومی ، پیشنهاد می شود که ساعت کار کارمندان افزایش یابد. در دستور کار بود.

آفتاب نیوز:

علی رضا رئیسی عصر سه شنبه در مصاحبه ویژه تلویزیونی افزود: “مترو شلوغ بیشتر به دلیل جابجایی کارمندان است و از روز چهارشنبه در کابینه برداشته می شود ، در صورت مناسب بودن تفویض اختیار به وزارتخانه ها ، این افزایش خواهد یافت. ساعت کاری کارمندان و استخدام های اداری دوباره کاهش می یابد.

سخنگوی فرماندهی ملی کرونا و معاون وزیر بهداشت در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تأیید کردند که با افزایش ساعت اداری کارمندان ، این امر به کاهش حجم ترافیک در حمل و نقل عمومی ، به ویژه مترو کمک می کند.

رئیسی افزود: “درصورتی كه ساعات كار كارمندان در دفاتر نیز تغییر یابد ، برخی از كارمندان از هشت تا 14 ساعت و برخی دیگر مثلاً از 10 تا 15 صبح در دفاتر حضور خواهند داشت.”

به منظور شکستن زنجیره بیماری ویروس کرونا قلب در کشور ، با تصویب ستاد ملی تاجگذاری در 160 شهر ، تعداد کارمندان اداری به مدت دو هفته به یک سوم کاهش یافت و از ساعت 9 شب تا 4 صبح ، تردد خودروهای شخصی در جاده های شهر نیز ممنوع است. پلاک های غیر محلی را برای سفر در استان ها داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا