علمی و پزشکی

احتمال فراخوان مردم برای تزریق مجدد واکسن کرونا همزمان با پاییز

و وزیر بهداشت اعلام کرد: تحلیل ما این است که امسال به احتمال زیاد برای ماه های شهریور و آنلاین دوباره واکسن کرونا را اعلام کنیم تا مردم بیایند و دوباره واکسن بزنند.

به گزارش دیباروز، دکتر بهرام عین الله درباره امکان دعوت از مردم برای تزریق مجدد واکسن کرونا به طور همزمان مانند پاییز امسال گفت: تحلیل ما این است که امسال به احتمال زیاد واکسیناسیون مجدد کرونا را برای این بیماری اعلام کنیم. ماه های شهریور و آنلاین تا مردم دوباره بیایند واکسن بزنند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که بیماری همه گیر وجود دارد، واکسیناسیون ضروری است، گفت: ما از اصطلاح دوز چهارم برای این تزریق ها استفاده نمی کنیم. بر این اساس، مانند واکسن آنفلوآنزا که مردم هر سال برای آن مراجعه می کنند، اعلام می کنیم که مردم نیز برای واکسن کرونا مراجعه می کنند.

عین الله در کلیپی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، تاکید کرد: البته همه در برابر آنفولانزا واکسینه نشده اند، اما اعلام شده است که فقط مبتلایان به بیماری اولیه واکسینه شده اند. این واکسیناسیون زمانی اتفاق می افتد که یک بیماری همه گیر از یک اپیدمی به یک موضعی تبدیل شود. در مورد کرونا، ما هنوز در یک بیماری همه گیر هستیم، همه باید دوباره واکسن کرونا را دریافت کنند. زیرا سیستم ایمنی بدن به مرور زمان در برابر ویروس ضعیف می شود و سیستم ایمنی باید دوباره تقویت شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا