بین الملل

ارتش یمن: برای پاسخ به رژیم اشغالگر محور مقاومت در ارتباط دائمی است

سخنگوی ارتش یمن در مصاحبه با النصره گفت: “تماس های مداوم درباره تنش رژیم صهیونیستی و پاسخ مبارک به فلسطین علیه رژیم اشغالگر بر اساس مقاومت وجود دارد.”

به گزارش خبرگزاری دانشجویان یمن ، سرهنگ عزیز رشید ، سخنگوی ارتش یمن در این گفتگو تأیید کرد: “به عنوان یک فرد نظامی ، پاسخ ما باید مطابق با دستورات رهبری باشد و باید یک حسابداری و دقیق باشد طرح در سطح مقاومت ، ارزیابی محل و واحد اتاقهای ارتباطی ، آماده سازی برای برنامه های تاکتیکی و تدوین استراتژی برای تعیین زمان. و مکان مناسب در صورت تنش های اسرائیلی که فراتر از عرف و قوانین بین المللی باشد در این مورد ، پاسخ ما لازم و تحمیل شده با راه حل های مناسب و لازم است.

سرهنگ رشید گفت: ارتش معتقد است که مقاومت فلسطین به وظیفه خود عمل کرده و دشمن صهیونیستی را در موقعیت دشواری قرار داده است. شکنندگی پدافند هوایی و گنبد کارتونی سیستمی که به آن افتخار می کند. سطح دفاعی که ائتلاف سعودی و اماراتی را وادار کرد تا با طمع رژیم صهیونیستی به قدرت نظامی ، به ویژه بر فراز گنبد آهنین ، مصالحه ای فاجعه بار برای خرید و خرید آن برای رهگیری موشک های ارتش یمن انجام دهند. ائتلاف سعودی پس از شکست سیستم های دفاعی خود در برابر ارتش یمن ، در حال بررسی خرید گنبد آهنین است.

وی خاطرنشان کرد: “ما می توانیم بگوییم که اسرائیل اردک لنگی با استقرار جدید با اعراب خلیج فارس باقی خواهد ماند و این در دسترس شکارچیان است. محور مقاومت در زمان و مکان خود موقعیت مناسب را خواهد داشت برای پاسخ اسرائیل. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا