اقتصادی

از ظرفیت تولید کنندگان داخلی در ناوگان حمل و نقل استفاده می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در بازدید از غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری شهر آفتاب درباره استفاده از توان شرکت های خصوصی برای نوسازی گفت: ناوگان اتوبوسرانی علیرغم حضور شرکت هایی مانند گروه بهمن و امکان تولید در کشور متأسفانه بیش از یک دهه است که شهرداری تهران در راستای توسعه و نوسازی محصولی از شرکت های تولیدی خریداری نکرده است. اتوبوس سریع السیر
وی تصریح کرد: نیاز به خرید اتوبوس های شهری بیش از ظرفیت تولید شرکت های داخلی است. وی بیان کرد: در این راستا حتی بخش خصوصی پیشنهاد کردند که واردات انجام شود تا ظرفیت تولید شرکت های داخلی با توجه به تقاضای مورد نیاز تامین شود. این هست در حالی که واضح است که شهرداری و شورای شهر پیشنهاد و تکلیفی برای واردات اتوبوس نداشته اند و ما اصرار داریم از ظرفیت تولید کشور استفاده کنیم.
رئیس شورای شهر با استقبال از تنوع کاربری های مرتبط با خدمات شهری در غرفه بهمن گفت: مایه آرامش در کشور است. همچنین ظرفیت وجود دارد.
جمران تصریح کرد: اگر شرکت های داخلی بتوانند در بحث اتوبوس های شهری پاسخگوی نیاز داخلی باشند، اصراری برای واردات وجود ندارد. تبلیغ کننده: اگر شرکت های داخلی بتوانند تا پایان امسال حدود 2000 اتوبوس را تامین کنند، قطعا از آن استقبال می کنیم.
من باید بگویم؛ گروه بهمن محصولات خود را در زمینه خودروهای تجاری و خدمات شهری از تاریخ 27 تا 30 مهرماه 1401 در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری به نمایش می گذارد. شهر خورشید به علاقه مندان ارائه می شود. کامیون باری تهاجماتو مینی بوسه اسب بالدارو قدرت 8.5 تن توانمندسازی کامیون 460 از جمله وسایل نقلیه تجاری و باربری است که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.
همچنین؛ گروه بهمن در زمینه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز دارای محصولات و کاربردهایی همچون اطفای حریق، حمل زباله، عایق کاری و اتوبوس CITY12 می باشد.
بهمن در نمایشگاه بین بین المللی شهر آفتاب نیز محصولاتی برای علاقه مندان به موتورسیکلت دارد و علاقه مندان به موتورسیکلت و موتور سیکلت چهار چرخ می توانند از این محصولات در نمایشگاه دیدن کنند.

دکمه بازگشت به بالا