عمومی

قوانین دست و پاگیر سد راه تولید کنندگان و سرمایه گذاران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین اسماعیل میر غزفری بعد از ظهر شنبه در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید انزلی اظهار داشت: متأسفانه برخی از قوانین بانکی مانع از حل مشکلات تولید و اشتغال آنها می شود ، این در حالی است که تولیدکنندگان سالهاست با مشکلات قوانین فعلی در بانک ها دست و پنجه نرم می کنند. .

وی با بیان اینکه تولیدکننده در صدد رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی شهر ، استان و کشور است اما خود وی با مشکل روبرو است ، افزود: در این زمینه همه مقصر هستیم.

میر غضنفری با بیان اینکه برخی تولیدکنندگان هنوز نتوانسته اند تسهیلات گذشته را بدست آورند ، تأکید کرد: متأسفانه برخی از قوانین بانکی دست و پاگیر است و تولیدکنندگان و سرمایه گذاران با مشکل روبرو هستند و با این شرایط به سختی می توانیم مشکلات تولید را برطرف کنیم. .

فرماندار بندرانزلی با اشاره به تعیین این سال به عنوان جهش بهره وری از سوی مقام معظم رهبری ، گفت: کمک به تولیدکننده و رفع موانع اقتصادی امری است که بارها رهبری و ریاست جمهوری آن را تأیید می کنند ، اما ما هیچ عملی را نمی بینیم.

میر غضنفری با اشاره به اینکه سرمایه در گردش یکی از مشکلات سرمایه گذاری است ، ادامه داد: به عنوان بالاترین نماینده دولت در این شهرستان ، در بسیاری از موارد حضور من در حضور سرمایه گذاران ضعیف است زیرا قادر به حل مشکلات آنها نبودم.

وی با اشاره به بالا بودن نرخ سود تسهیلات بانکی ، افزود: نرخ سود تسهیلات بانکی به قدری زیاد است که تولید کننده نمی تواند اقساط خود را پرداخت کند و کافی است یک قسط عقب بیفتد.

مژدنفری وی همچنین گفت: “می توان موانع موجود در راه تولید و سرمایه گذاری را از طریق مجالس قانونگذاران و با کمک مجلس گیلان به طور دائمی برطرف کرد تا دست مجریان قانون آزاد شود و می توان با کمک همه گام های موثری در این راستا برداشت.”

دکمه بازگشت به بالا