علمی و پزشکی

از ورود افراد غیرمتخصص به طب سنتی جلوگیری شود

مدیرعامل سازمان نظام پزشکی در دیدار خود با مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل در وزارت بهداشت بر ضرورت جلوگیری از ورود افراد غیر متخصص و غیر دانشمند به این حوزه تأکید کرد. وی گفت: طب عامیانه باید مبتنی بر سیاست های ارتباطی سلامت باشد و از به حاشیه راندن آن جلوگیری کند.

به گزارش دیباروز و اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، دکتر محمد رضاده در دیدار خود با دکتر نفیسه حسینی یکتا ، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت ، ضمن ثقور ثقور بر اهمیت همکاری سیستم پزشکی در تعیین قابلیت ها و مرزها تاکید کرد و گفت: آن دارو بر اساس شواهد علمی ، مستند و دقیق و ورود افراد غیر متخصص و بی تجربه است که باعث به حاشیه رفتن طب سنتی می شود. مسدود.

وی افزود: پزشکانی که در زمینه طب سنتی فعال هستند و بر اساس مبانی علمی این حوزه فعالیت می کنند ، مورد حمایت قرار می گیرند ، طبیعتاً از مداخله غیر پزشکان حمایت نمی شود و مسئولان مربوطه باید به طور جدی به این موضوع رسیدگی کنند. “

رئیس سازمان نظام پزشکی نشان داد که این رشته دارای اعضای هیات علمی و اساتید برجسته است. بنابراین ، استخدام متخصصان در این زمینه ضروری است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا