ورزشی

ورود زنان به ورزشگاه و استفاده از VAR

اینفانتینو در نشستی که بعدازظهر امروز در قطر برگزار شد ، فوتبال ایران را یکی از بهترین های آسیا ارزیابی کرد و افزود: “من عاشق فوتبالدوستان ایرانی هستم ، بازی ایران و اسپانیا در کازان را از نزدیک و با اشتیاق مستمر تماشا کردم.” من که تماشاگران ایرانی بیشتر از تیم ایران داشتند. اینفانتینو ادامه داد: “در مدت کوتاهی که ریاست فدراسیون فوتبال ایران وظایف خود را بر عهده گرفت ، تغییرات مثبت زیادی ظاهر شد که مهمترین آنها علاقه به فوتبال زنان بود.”

رئیس فیفا خاطرنشان کرد: “تعهداتی از سوی دولت ایران نسبت به اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود دارد که باید به موقع انجام شود و توسط نهادهای مربوط تصویب شود.” وی گفت: پیگیری فدراسیون فوتبال در مورد میزبانی و پافشاری بر آن ستودنی است و امیدوارم دو موضوع مهم VAR و حضور زنان در ورزشگاه ها حل شود و تهران میزبان بازی ایران و کره باشد. حضور زنان و فناوری VAR. “

در این مسابقه ، والیت عزیز از اینفانتینو دعوت کرد تا در یکی از مسابقات به میزبانی ایران در کشور ما حضور داشته باشد و تماشاگر ویژه بازی تیم ملی در ورزشگاه باشد.

اینفانتینو نیز دعوت را پذیرفت و مقرر شد فدراسیون ایران از فدراسیون کشورهای همسایه و همچنین قطر به طور رسمی برای سفر به ایران در آن زمان دعوت کند. پیشنهاد دیگر عزیزی خادم و تأیید اینفانتینو برگزاری مسابقه خیریه بین تیم دوم ستارگان ایرانی و ستارگان فیفا به میزبانی ایران بود که در آینده نزدیک برگزار می شود.

اینفانتینو ، رئیس اتحادیه فوتبال ما گفت: “مردم وقتی با صداقت و با قلب کار می کنند نتایج بهتری می گیرند.” او موفقیت فیفا در سالهای اخیر را ناشی از دور شدن از حواشی ، انعطاف پذیری اینفانتینو ، پایبندی به اصول حرفه ای و عدم دخالت در سیاست در فوتبال دانست.

اینفانتینو در پایان از عزیزی خادم به دلیل جوان بودن و علاقه اش به دیپلماسی در فوتبال به عنوان دو عنصر مهم و پیش نیاز موفقیت یاد کرد و گفت: “امیدوارم از نظر فنی و دیپلماتیک فعال باشید ، زیرا در همان زمان ، رویکرد فدراسیون فوتبال ایران در این زمینه من دو میدان متفاوت از گذشته دیده ام. »

در این دیدار تصمیم بر این شد که رئیس جمهور ایران در سفر سال آینده خود به ایران دیدار کند. رئیس فیفا اظهار داشت که می خواهد آنها را در مورد فوتبال و فعالیت های مربوطه مطلع کند.

254251

دکمه بازگشت به بالا