عمومی

استخراج قانونی ارز مجازی از ابتدای آنلاین

بر اساس پایگاه داده شبکه خبری ،

و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران ، “مصطفی رجبی مشهدی” ، افزود: فعالیت قانونی صاحبان دستگاه های رامسرس که از وزارت صمت مجوز گرفته و شعبه ای از توزیع برق منطقه ای را خریداری کرده اند. شرکتها از ابتدای اکتبر سال جاری شروع به کار کردند. “

وی گفت: برق لازم در اختیار این فعالان معتبر قرار گرفته است و تاکنون 300 مگاوات از شعبه خریداری شده است که تاکنون حدود 240 مگاوات آن راه اندازی و راه اندازی شده است.

وی گفت: 219 هزار رامسر غیرمجاز شناسایی شده و برای تأمین مصرف برق به نیروگاه 1000 مگاواتی نیاز است.

رجبی مشهدی گفت: مسیر کشف هنوز ادامه دارد و ما از مردم خود می خواهیم همکاری خود را با صنعت برق در زمینه کشف ادامه دهند تا با جمع آوری بیشتر دستگاه های غیرقانونی و پس از آن از فشار بر شبکه برق کشور کاسته شود. تأمین آنها ” برق. ”در اختیار مشترکین دیگر به روشی مناسب تر قرار دهید.

ماینر یک مولد سکه است. ارز رمزنگاری شده نوعی دارایی دیجیتالی است که به صورت غیر متمرکز تولید و نگهداری می شود و برای استخراج ارز رمزنگاری شده ، محاسبات ریاضی پیچیده باید به طور مداوم توسط رایانه انجام شود ، که نیاز به برق زیادی دارد.

متوسط ​​انرژی مورد نیاز برای استخراج هر بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده حدود 300 مگاوات ساعت برآورد می شود که برابر با متوسط ​​مصرف برق بیش از 35000 واحد مسکونی در روز است.

طبق برآوردهای منابع بین المللی (کمبریج ، 2021) ، متوسط ​​مصرف سالانه انرژی کل شبکه جهانی بیت کوین در حال حاضر 96 میلیارد کیلووات ساعت برآورد شده است که از مصرف برق سالانه در کشورهایی مانند بلژیک ، فنلاند و اتریش بیشتر است.

در چند روز گذشته ، شرکت تولید ، انتقال و توزیع انرژی ایران اعلام کرد: مهمترین راه حل برای از بین بردن پدیده های شوم مانند استخراج علامت غیرقانونی ارز یا قاچاق سوخت در کشور ، آزادسازی قیمت حامل های انرژی برای سوء استفاده از قیمت است. تفاوت این حامل ها از افراد داخل و خارج کشور گرفته شده است.

دکمه بازگشت به بالا