عمومی

اسکوچیچ راه‌حل مشکل تیم ملی را پیدا کرد؟

آیا اسکوچیچ مشکل تیم ملی را حل کرد؟

اگر اسکوچیچ معتقد است با تماشای برخی مسابقات لیگ ، نوشتن نامه هایی به مربیان ایرانی برای تعامل بیشتر و دیدار با هومن افضلی می تواند مشکلات فوتبال ایران را حل کند و راه حلی برای جام جهانی پیدا کند ، این یک اشتباه بزرگ است.

به گزارش دیباروز ، روزنامه ورزشی وی نوشت: “فقط موضوع دراگان شوو نیست که گفته می شود بر اساس تعامل ویژه با مربیان تیم لیگ برتر ، مسیر متفاوتی را در فوتبال ما طی کرده است.” با توجه به اینکه قبلاً به ویلموتس اشاره شده بود ، مربی می آمد همه چیز را با اخلاق و رفتار و در ازای حمله به فوتبال در تیم ملی تغییر دهد.
ما به وضوح شاهد این تغییر و اصلاح در نتایج تیم ملی و وضعیت ناامید کننده در مسابقات انتخابی جام جهانی هستیم! گفته می شود با تماشای مسابقات لیگ و پیام وی به 16 مربی ایرانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس تفاوت مربی جدید تیم ملی را نشان می دهد.
دیدار او با Human Avazli ممکن است مطابق با اهداف سرمربی تیم ملی باشد ، اما ما با آوازلی در تیم های صبا قم ، نفت تهران ، کارون اروند خرمشهر و پارس جم جم گل زدیم که نشان می دهد سرمربی تیم ملی ما می تواند مشاوره ، گزینه ها و مثال های موفقی داشته باشد.
اگر اسکوچیچ معتقد است با تماشای برخی مسابقات لیگ ، نوشتن نامه هایی به مربیان ایرانی برای تعامل بیشتر و دیدار با هومن افضلی می تواند مشکلات فوتبال ایران را برطرف کند و راه حلی برای جام جهانی پیدا کند ، این یک اشتباه بزرگ است.
Skucic مربی بدی نیست ، اما می داند که محدودیت های وی در تیم ملی ما که توسط کارلوس کییروز مربی می شود صدق نمی کند. اسکوچیچ هیچ تیمی در کشورش ندارد اما در این مورد می تواند به فوتبال ایران کمک کند.
برای این که این اتفاق بیفتد ، باید در جلسات مهم و قابل بحث بیشتر شاهد آن باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیم ملی ، دراگان باید به سراغ مارکار آقاجانیان که سالها در تیم ملی بوده است ، برود. اسکوچیچ باید با جواد نکونام صحبت کند؛ او حتی سعی کرد با کی Roosh ارتباط خصوصی برقرار کند. بسیاری از جوانان ایرانی بازنشسته هستند و برای فدراسیون فوتبال بسیار آسان است که آنها را بشناسید و یک پل مناسب برای ارتباط برقرار کنید.
ملاقات با خردمندان و صحبت با مربیانی که مذاکرات اسکاتلندی با آنها متفاوت نیست و باعث می شود تیم ملی از این وضعیت نگران کننده نجات پیدا نکند ، راه حل مناسبی برای غلبه بر بحران نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا