عمومی

زرنگی تاج با آوردن کی‌روش

مهدی تاج با تمام حواشی که داشت بار دیگر رئیس فدراسیون فوتبال شد و هدایت فوتبال ایران را برعهده گرفت. او در وعده های انتخاباتی خود گفته بود که برمی گردد و اکنون به عهد خود عمل کرده است.

تاج با کی روچ به توافق رسید و شنید که او حکم اخراج اسکوچیچ را امضا کرده است تا سرمربی کروات بتواند جام جهانی را از خانه تماشا کند.

تاج با این انتخاب دو هدف مهم دارد.

کارلوس کی روش یکی از معدود مربیان خارجی شناخته شده در ایران است. او 8 سال سرمربی تیم ملی بود و با ایران در جام جهانی نتایج خوبی کسب کرد و تنها در آسیا به ژاپن باخت. روبروی کی روش; برانکو یکی دیگر از مربیان خارجی سرشناس ایران بود که نتایج چشمگیر او با پرسپولیس دل میلیون ها هوادار این تیم را برد. اما از سوی دیگر تفاوت کی روش و برونکو باعث دو قطبی شدن فوتبال ایران شده است. در آن زمان یا باید طرفدار کی روش می بودی یا طرفدار برونکو.

حتی در آن زمان هواداران افراطی برانکو مقابل تیم ملی بودند و منتظر شکست شاگردان کی روش بودند.

مهدی تاج به دلیل ماجرای ویلموتس و به خدمت گرفتن این مربی و اتفاقات پیش آمده طرفدار نیست اما با آوردن کی روش هوادارانش پشت سر او خواهند بود و می تواند برای این کار تایید آنها را جلب کند. کارهایی که می خواهد انجام دهد.

از طرفی این روزها با حضور مجدد تاج در فدراسیون فوتبال همه روی او زوم می کنند اما حضور کی روش در تیم ملی و داستان های این مربی می تواند شماره یک او را تحت الشعاع قرار دهد. مرد FA و تمرکز روی مرد پرتغالی.

256256

دکمه بازگشت به بالا