ورزشی

علی کریمی در چه شرایطی از حضور در انتخابات فوتبال انصراف می‌داد؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمد دادکان یکی از فوتبالیست های شناخته شده و یکی از موفق ترین مربیان تاریخ مدیریت اتحادیه فوتبال ایران است که به تازگی واکنشی واضح و صریح به انتخابات 31 مارس داشته است. . دادکان در آخرین مصاحبه خود صریحاً اظهار داشت که در میان نامزدها ، کریمی بیش از سه نامزد دیگر دارد که واجد شرایط نشستن در دفتر ریاست اتحادیه فوتبال ایران هستند.

رئیس سابق اتحادیه فوتبال ایران طبق معمول با انتقاد از نحوه اداره فوتبال ایران ادعا کرد مأموریت انتخابات 10 مارس را پشت صحنه چینی ها تعیین کرده اند و حتی رئیس بعدی اتحادیه فوتبال نیز مشخص. چشم

دادکان در مصاحبه اخیر خود صریحاً اظهار داشت که علی کریمی به دلیل دانش اجتماعی بالایی که دارد و همچنین به دلیل استقبال عمومی فراوان ، بهترین گزینه برای ریاست اتحادیه فوتبال ایران است و این پذیرش می تواند در این جایگاه به فوتبال کشور کمک کند.

علی کریمی همچنین به اظهارات اخیر دادجان پاسخ داد و گفت: “شکی نیست که دادجان یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران است و به دلیل سبک مدیریتی و دانش او ، عزت و شخصیت او همیشه به من احترام می گذارد. برای خودم برای انتخابات 31 مارس ثبت نام کنید.

کریمی ادامه داد: “من بدون چاپلوسی اعلام می کنم که اگر محمد دادکان برای او در مصاحبه بود و اگر با یکی از رقبای حاضر در انتخابات و خانواده یکی از سه نفر برای فدراسیون فدراسیون موافقت می کردند ، پس او مطمئناً ابتدا خودم را از مسیر انتخاباتی کنار می کشم و کنار می کشم. “

وی ادامه داد: البته من قبل از ثبت نام با آقای دادکان مشورت کردم و بسیار ممنونم که ایشان مرا یکی از کاندیداهای ریاست اتحادیه فوتبال دانست.

کریمی تاکید کرد: من یک بار دیگر تاکید می کنم که اگر وارد این انتخابات شوم اولین هدفم حمایت از بازیکنان فوتبال است نه جنگ در پشت صحنه. به گفته آقای دادکان ، فوتبال عشق ابدی فوتبالیست هاست ، دقیقاً مثل من مهدی مهدوی. کیا در بیانیه خود ، ما اشاره کردیم که هدف ما مبارزه با فساد در فوتبال و تلاش برای ارائه فوتبال پاک است ، که این نگرانی برای دادکان و امثال آقای دادکان است که سالهاست با آن روبرو هستم.
و آخرین حرف من
آرزو می کنم فوتبال ناب باشد

دکمه بازگشت به بالا