ورزشی

دوره چهار سال تحول فوتبال را پیش رو داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، صمد نتاش شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه شورای انتخابات شورای فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: با همکاری اعضای شورا و رؤسای شورای شهر برنامه تحول فوتبال استان را برای چهار دوره آینده آماده کرده ایم. سال ها.”

وی تصریح کرد: فوتبال استانداری اردبیل در ایام کرونا با محدودیت ها و حتی تهدیداتی مواجه بود که در روزهای آینده انتظار می رود. پاساکرونا با بهبود وضعیت سلامت جامعه، ورزشکاران و روسای هیئت ها می توانند شرایط مطلوبی را در این رشته ورزشی تجربه کنند.

رئیس هیئت فوتبال استانداری اردبیل گفت: علاوه بر ایجاد تحول در فوتبال در استانداری اردبیل، در تمامی رده های سنی به ویژه بحث استعدادیابی، از روسای شوراهای شهر خواسته ایم تا به این موضوع توجه جدی داشته باشند. تیم های محبوب فوتبال

ناتاش حضور رئیس فدراسیون در برگزاری انتخابات استانی را ارزشمند دانست و افزود: علیرغم همه کارشکنی ها و محدودیت ها تلاش کردیم تا هیئت انتخابات هیئت فوتبال در اردبیل به نحو شایسته و مطلوب برگزار شود و از حمایت های خود قدردانی می کنیم. قبل از رسانه ها در مورد اطلاعات این بخش بحث می کند.”

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما با اعضای انجمن و رؤسای شوراهای شهر این خواهد بود که فرصت خدمت شایسته را غنیمت بشماریم و پیشرفت کمی و کیفی فوتبال استان را رقم بزنیم. “

رئیس هیئت مدیره فوتبال استانداری اردبیل با بیان اینکه ترویج فوتبال برای استانداری نیازمند حمایت و همکاری پیشکسوتان و دلسوزان است، ادامه داد: در چهار سال آینده مهمترین برنامه ما حضور تیمی از اردبیل خواهد بود. استانداری در دوم. لیگ دسته، بیایید آن را به اولین و بالاترین سطح لیگ برسانیم.

شورای انتخابات شورای فوتبال در استانداری اردبیل بدون حضور مدیرکل ورزش و جوانان استانداری اردبیل و نامزدهای ثبت نام شده در سالن امیران اردبیل برگزار شد و برخی مسائل در پشت صحنه و ورزش و جوانان استان اردبیل مطرح نشد. برای آن آماده نبود شورای انتخابات فدراسیون فوتبال در موعد مقرر برگزار شد و در ماه های اخیر به طرق مختلف و با کارشکنی های مختلف سعی در حذف صمد نتاش از رقابت های مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال داشت و اعضای هیأت نیز تلاش کردند تا به این نتیجه برسند. پاسخ روشن و شفاف به خرابکاری. ورزش و جوانان استان اردبیل در سومین دوره چهار ساله صمد نتاش اعتماد جدیدی به او پیدا کرده است.

دکمه بازگشت به بالا