عمومی

فوتبال خادم می‌خواهد چه کار آقای خادم؟

من خادم عزیزم را می شناسم ، سالها گذشته است ، به همین دلیل است که می گویم قولهایی که داده و حرفهایی که بعد از انتخابش به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال گفته محبوب بوده!
من از اینجا شروع می کنم دکتر ، آیا واقعاً هدف شما از رسیدن تیم ملی به جام جهانی است؟ ما به قطر سفر کردیم و بعد چه اتفاقی می افتد؟ یعنی همه 49 نفری که به شما رای دادند نگران صعود به جام جهانی بودند؟
دکتر ، دکتر شما گفتید که یک سرور فوتبال هستید. به قول خودتان و با دهان به دهان مداوم شما ، آیا این تبلیغ نیست؟ فوتبال خدمتکار خانگی را می خواهید؟ خلاص شدن از آن با شعار دادن و گفتن من بنده هستم و نمی توانم خدمت کنم ، این فوتبال تمام شد. فوتبال پایه ، گروه های مختلف ملی ، مشکلات باشگاه های لیگ برتر ، لیگ دسته اول ، داوری ، فساد ، فساد و فساد. خدمتکار نباشید ، استاد بنده ، مدیر باشید و زیر بخش این ویرانه با بخش خود یک بولدوزر بسازید و با یک گاوآهن اولیه آن را بزنید. با شعار دادن ، فروش رویاها و رفتن به جام جهانی ، کار تمام می شود. بگذارید این اتفاق در مورد ویلموتس رخ دهد. دکتر؟ آیا شما سخت کوشی و فقط یک درخواست دارید؟ به شعارها و عوام فریبی اهمیت ندهید و اگر آمده اید به نام خدا فوتبال بسازید ، بگذارید در حال حاضر ببینیم و قضاوت نکنیم.

251 251

دکمه بازگشت به بالا