عمومی

آقای تاج! مربی ماشین و ملک و دلار نیست که بالا بکشد!

مهدی تاج بازار است. فراز و نشیب های بازار و معامله را می شناسد و می داند. به نظر می رسد که او نمی داند که یک مربی فوتبال یک املاک و مستغلات ، زمین ، دلار یا ماشین نیست و هر چه قیمت بالاتر باشد ، در ایران قیمت بالاتر می رود. این عملکرد مربیان است که قیمت آنها را تعیین می کند.
برای روشن شدن موضوع ، جمله مهدی تاج را در بهترین برنامه فوتبال بخوانید: “ویلموتس در بلژیک قراردادی به ارزش 890،000 یورو داشت ، که برای 2102 بود. وی با ساحل عاج 1.4 و یک پاداش 1.8 ، قراردادی منعقد کرد که برای سال 2017 بود.” ویلموتس به ما گفت که او 2.5 را می خواهد. میلیون یورو ، و سرانجام ما او را با 2.2 برابر امضا کردیم و 20٪ به قرارداد او با Cé te d’Ivoire اضافه کردیم. “
بیایید اول کار را٪ 20 روشن کنیم. قرارداد ویلموتز با ساحل عاج 1.4 میلیون یورو بود. 2 میلیون و 248 هزار یورو با ایران. 248 هزار یورو).
تفاوت قرارداد خالص ویلموتس در ساحل عاج و ایران 850،000 یورو است. وقتی تاج می خواهد اختلاف جزئی را نشان دهد ، این یک قرارداد اضطراری ساحل نیز است بدون ذکر پاداش 900000 دلاری ویلموت در صورت رسیدن به جام جهانی در ایران. بنابراین ، اگر تاج در هر دو دهه پاداش را در نظر می گرفت ، تعداد ویلموت قابل مقایسه تر با ساحل عاج بود ، زیرا یورو می توانست به ساحل عاج 400000 صعود دهد ، اما ایران حدود 800000 بود!
اما این تنها چیز عجیب و غریب در یک تاج نیست. رئیس سابق آخرین جمله اتحادیه به نوعی نشان می دهد که تاج دلار Wilmots دلار ، ماشین ، ماشین ، خانه یا زمین است و در صورت عبور ، تعداد آنها افزایش می یابد! بگذارید نکته را با یک مثال نشان دهیم. فیلیپه کوتینیو با مبلغ 200 میلیون یورو به بارسلونا می رود ، اما او با رفتار بد 50 میلیون یورویی به بایرن می پیوندد. این واقعیت فوتبال است. این نامه ها نیستند که دستمزدها را تعیین می کنند بلکه مشاغلی هستند که آنها را تعیین می کنند. بنابراین وقتی Wilmutz در C de te d’Ivoire بازنده بود ، او قیام نکرد ، افتاد!

دکمه بازگشت به بالا