اقتصادی

افزایش مصرف گاز بخش خانگی و تجاری معادل ۲ فاز پارس جنوبی

و وزیر نفت از افزایش مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری معادل دو فاز از جنوب فارس نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش دیباروز، جواد اوچی امروز در بازدید از شرکت ملی گاز مرکز توزیع ایران گفت: امروز برای بررسی توزیع، تامین و مصرف گاز به مرکز توزیع گاز شرکت ملی گاز مراجعه کردم و ارتباط مستقیمی با این شرکت داشتم. پالایشگاه ها و سکوهای پارس جنوبی.

وی ادامه داد: هم اکنون روزانه حدود 705 میلیون مترمکعب (حدود 70 درصد گاز کشور) از این میدان برداشت می شود و با اقدامات مطالعه شده و تعمیرات اساسی در خطوط لوله، سکوهای استحصال گاز، آمادگی 100 درصدی برای گازرسانی داریم. ، پالایشگاه ها و ایستگاه ها.

وزیر نفت با بیان اینکه مصرف گاز در بخش های خانگی و تجاری نسبت به سال گذشته 60 میلیون مترمکعب در روز معادل دو فاز جنوب فارس افزایش یافته است، تصریح کرد: از همه مردم می خواهیم در جهت بهبود مصرف و بهبود مصرف تلاش کنند. اقدامات خوبی برای تشویق مشترکان در این زمینه انجام شود، کاهش 1 درصدی مصرف، 3 درصد تخفیف در قیمت بنزین در نظر گرفته شده و در صورت صرفه جویی 30 درصدی مشترک نسبت به مصرف سال گذشته، گاز رایگان دریافت می کند.

آگی همچنین به مردم توصیه کرد که لباس گرم بپوشند و دمای مناسب را بین 18 تا 21 درجه حفظ کنند.

بر اساس اعلام وزارت نفت، وی در این بازدید تلفنی با احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت‌وگو کرد و بر آمادگی حداکثری برای تامین گاز پایدار تاکید کرد.

صلاحدید نیروها/ مالیات کارگران صنعت نفت مانند سایر کارکنان دولت بود

وزیر نفت همچنین با قدردانی از سران قوای سه گانه گفت: مالیات کارگران صنعت نفت مانند بقیه کارکنان دولت شده است و از این رو از سران قوا و … انشالله انگیزه مضاعف در بین کارکنان ایجاد شود.

ماده 10 اجرا شده است

اوگی در پایان اعلام کرد: در بحث ماده 10 6 قرائت به تصویب رسیده و تنها قرائت هفتم باقی مانده است و انشالله موافقت مسئولان ارشد نظام را جلب خواهیم کرد که رضایت آنها را برانگیزد. همسالان

انتهای نامه

دکمه بازگشت به بالا