عمومی

کاهش دما در کهگیلویه وبویراحمد مصرف گاز را ۱۰ درصد افزایش داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ریحان بهادر شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمدی 26 دی ماه با بیش از 10 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به دو میلیون مترمکعب رسید.

بهادر تصریح کرد: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات و نهادهای دولتی در استانداری با هدف حفظ تعادل در تولید و مصرف هر چه بیشتر و جلوگیری از احتمال کمبود گاز در حال اجراست.

وی گفت: 45 بازرس گاز عملکرد یک هزار و 450 دستگاه دولتی در استانداری را در سامانه بسیج شرکت ملی گاز ثبت کردند که طی آن به 116 واحد اداری تذکر داده شد.

بهادر تصریح کرد: این طرح در پی افزایش مصرف گاز و بر اساس بخشنامه وزیر کشور برای کلیه دستگاه های اجرایی استانداری، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و مراکز دولتی و خصوصی در حال اجراست. ، و گفت: این. در راستای همکاری یکدیگر، آنچه در راستای تثبیت جریان گاز، حفظ تعادل در تولید و مصرف، جلوگیری از افت فشار و یا احتمال قطعی گاز با کاهش 10 درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر انجام می شود.

و اظهار داشت: فعال سازی تاسیسات گرمایشی یک ساعت قبل از شروع ساعت کاری رسمی و توقف آنها یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری، استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با برچسب پرانرژی و توقف وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل برای ساختمان ها. که در آن یک دستگاه مرکزی وجود دارد. سیستم گرمایش بازرسی فنی کلیه موتورخانه ها توسط شرکت های مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران، سرویس و تعمیر دوره ای تجهیزات فلرینگ گاز توسط متخصصین خبره و نصب سیستم مانیتورینگ موتورخانه هوشمند به منظور افزایش ضریب ایمنی و راندمان گاز تجهیزات فلرینگ از مهمترین مواردی است که باید به آن احترام گذاشت.

دکمه بازگشت به بالا