علمی و پزشکی

اقدامات مقابله با کرونا در کشور همچون معجزه است

دیباروز / نشانه آیت الله ناصر مکارم شیرازی ، از مراجع تقلید گفت: فعالیت های وزارت بهداشت علیه کرونا در شرایط سخت تحریم هایی که اکنون در آن هستیم نوعی معجزه است.

به گزارش دیباروز ، به نقل از دفتر آیت الله مکارم شیرازی ، نهاد سنت ، در دیدار با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وی افزود: “امروز در شرایط سختی از تحریم ها و فعالیت وزارت سلامتی یک معجزه است و تعداد کشته ها و تاج های آن کاهش یافته است ، اما تنها در صورتی که افراد توصیه ها را جدی بگیرند.

وی فعالیت های مهربانانه وزیر بهداشت در مبارزه با کرونا را ستود و گفت: “هرکسی که هنگام مقابله با کرونا در جای شما بود ممکن است از مسئولیت دور شده باشد ، اما خدا را شکر ایستادم و مقاومت کردم و امروز تلفات ناشی از این همدردی. با احترام ، تلاش های کادر پزشکی و نهادهای مربوطه کاهش یافته است.

این مقام تقلبی خطاب به وزیر بهداشت گفت: مبارزات شما و همراهی با همکاران در تاریخ باقی خواهد ماند و این افتخاری برای همه شما در مبارزه با این ویروس شوم است.

آیت الله مکارم شیرازی بابیان اینکه رعایت قوانین و اصول بهداشتی از دیدگاه قوانین اسلامی امری واجب و ضروری است ، اظهار داشت: “برخی هشدارها را جدی نمی گیرند. در صورت همکاری همه عزیزان ، همان میزان آلودگی از بین می رود.”

پاپیان با بیان اینکه برای کنترل بیماری عروق بیماری کرونا قلب از هیچ چیزی فروگذار نکردیم ، افزود: به عنوان مثال از نظر شرعی در نماز گروهی هیچ خللی وجود ندارد اما امروز به دلیل ضرورت نماز گروهی را در فاصله اجتماعات اجتماعی برگزار می کنیم و این برای مردم است. “

کمیسیون جعل و تقلب به تبلیغات گسترده و حملات شدید رسانه های متخاصم علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز کنترل و مدیریت کرونا نوعی شهرت جمهوری اسلامی است ، در حالی که آمریکا ، انگلیس و فرانسه در آتش می سوزند. .. برای این ویروس. ” سوخته میشی

آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر لزوم کسب اطلاعات دقیق و انعکاس اخبار مربوط به فعالیت های وزارت بهداشت برای خنثی سازی تبلیغات رسانه ای دشمن ، گفت: دشمن در ازای دریافت اطلاعات از مجاری صحیح حذف می شود.

دیروز سعید نمکی وزیر بهداشت به شهر مقدس قم سفر کرد و در آنجا با تعدادی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفتگو کرد و در جلسه جامعه مدرسین حوزه قم و شورای علوم پزشکی دانشگاه قم شرکت کرد و گزارش در مورد آن آخرین مورد این کشور در معرض ویروس کرونا.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا