علمی و پزشکی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

درود و رحمت و برکت خداوند بر شما ، روح پیروز حضرت امام خمینی (ره) ، روح مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت و آرامش روحی به رهبر آیت الله خامنه ای

ابتدا لازم می دانم از حسن نیت رئیس جمهور محترم و نمایندگان محترم ملت محترم ایران تشکر و قدردانی صمیمانه خود را اعلام کنم. وضعیت کنونی جهان و در نتیجه کشور اسلامی ما در مواجهه با بیماری عروق کرونا قلب ، مسئولیت سنگین کارکنان بهداشت را دوچندان کرده است ، به ویژه از آنجایی که تحریم های سرکوبگر استکبار جهانی و تأثیر آنها بر جنبه های مختلف نظام سلامت در کشور ، مدیریت بیماری دشوار است به n با این حال ، تجربه گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، این واقعیت را نشان می دهد که هر زمان که مردم عزیز ما اراده کردند ، ما به یاری خداوند بر مشکلات بزرگ فائق خواهیم آمد.

امروز ، در آغاز دولت سیزدهم و عزم جدی رئیس جمهور برای حل مشکلات و تأکید بر مدیریت بیماری کرونا قلب به عنوان اولویت شماره یک کشور ، بدون شک می توانیم در پرتو عنایات خداوند متعال انتظار داشته باشیم. با همدلی و حمایت ملت بزرگ اسلامی ایران و همچنین حامیان سلامت ، ما قادر خواهیم بود گام های موثری برای دستیابی به این هدف برداریم.

اکنون با استعانت از خداوند متعال و حمایت همه ذینفعان حوزه سلامت از جمله مردم عزیز ما و همچنین ارائه دهندگان خدمات در سطوح مختلف ، کارشناسان ، مدیران ، نمایندگان ، سیاست گذاران و سایر ادارات دولتی که به نحوی به این امر کمک می کنند از امروز ، اولین گام ها برای فعال کردن برنامه پیشنهادی به طور رسمی با تمرکز بر حکومت مسئولیت پذیر در سطوح مختلف آغاز می شود.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله بهداشت ، که در قالب سیاستهای بهداشت عمومی در سال 1393 به عنوان مهمترین سند راهبردی برای این بخش ، توسط مقام معظم رهبری (مدظل عالی) ماموریت فعالان حوزه سلامت اعلام شد. این یک سیستم به خوبی تعریف شده است.

من اطمینان می دهم که در چهار سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به عنوان نگهبان سیستم سلامت ، در کوتاه مدت ، ضمن تقویت مدیریت بیماری های قلبی از طریق ؛ تکمیل واکسیناسیون جامعه هدف تا 13 فوریه سال جاری ، به عنوان اصلی ترین خواسته رئیس جمهور جمهوری ، به روز رسانی پروتکل های پیشگیرانه و جلب حمایت جامعه برای اجرای م andثر آنها و مسائل مربوط به بهداشت ، درمان ، آموزش و تحقیقات پزشکی به نحوی که برای دستیابی به اهداف برنامه تعریف و ارتقا یافته است.

“مطمئناً این اهداف با یک جامعه محترم از متخصصان بهداشت ، کارشناسان ، مدیران ، و متدین ، ​​حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و مشتاق همراه خواهد بود.”

دکمه بازگشت به بالا