علمی و پزشکی

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

به گزارش شفاف ، دکتر علی ردا رئیسی گفت: “ما کاملا متعهد هستیم و واکسیناسیون دغدغه دیروز و امروز نیست و همه کسانی که در زمینه بهداشت کار می کنند و حتی عزیزان سازمان بهداشت جهانی همسایه هستند.” کشورها و غیره می دانند که ما از قدرتمندترین سیستم ها هستیم. “ما شبکه هایی در سطح منطقه داریم.

واکسیناسیون رایگان در برابر تاج در سیستم شبکه ایالتی و براساس اولویت ها

وی افزود: ما همیشه واکسیناسیون معمول را برای کشور انجام داده ایم ، نه دیروز و امروز. در مورد واکسن کرونا ، واکسنی که در شبکه توزیع می شود قطعاً رایگان خواهد بود و این یک مسئله خاص است و شارژ هر کس غیر قابل بحث است.

اگر اولویت نیست ، منتظر نوبت خود باشید

رئیسی تأکید کرد: اگر کسی اولویت دریافت واکسن را ندارد ، باید تا نوبت دریافت واکسن صبر کند. در سراسر جهان یک ترتیب اولویت وجود دارد و کشورهای بزرگی که واکسن های خود را تولید می کنند هنوز نتوانسته اند همه گروه ها را واکسینه کنند و بر اساس اولویت پیشرفت کرده اند. کشوری مانند چین که خود تولید کننده است و هیچ مشکل مالی و تحریمی ندارد ، 9٪ از جمعیت خود را واکسینه کرده و هنوز 91٪ از جمعیت خود را واکسینه نکرده است. البته 9٪ اولویت داشت و برنامه ما براساس اولویت بندی ادامه خواهد یافت.

به گزارش کانال خبری وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: متخصصان رسانه و روزنامه نگاران در گروه مشاغل حساس قرار دارند و اولویت سوم دریافت واکسن کرونا است …

دکمه بازگشت به بالا