علمی و پزشکی

واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به کشور توسط گروه دارویی برکت

طبق شفاف: گروه دارویی برکت در این زمینه بیانیه ای صادر کرد: «پس از اعلام نیاز وزارت بهداشت ، بروز موارد بحرانی ، کمبود سرم در مراکز درمانی و مشکلات و مشکلات مردم ، گروه دارویی برکت 3 عدد خرید و وارد کرد. میلیون سرم تزریق برای رفع نیازهای محلی کشور.

دیروز 480 هزار سرم وارد کشور شد و ظهر امروز به وزارت بهداشت تحویل داده می شود و بیش از 2.5 میلیون سرم ترخیص و در روزهای آینده به وزارت گمرک تحویل داده می شود تا در اختیار مردم و پرسنل بهداشتی قرار گیرد. به

سیاست گروه دارویی این است که به هر طریق ممکن نیازهای فوری و حیاتی افراد در زمینه پزشکی را برکت دهد. از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سال 1998 ، این گروه به همراه سرمایه گذاری و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و نخبگان جوان برای تولید محلی ، دانش و فناوری را برای تولید محلی کلیه مواد و تجهیزات دارویی و بهداشتی مورد استفاده مردم قرار دادند. نیاز و کسب افتخار و افتخار برای کشور ، مانند راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک ، تحقق اولین واکسن ایرانی کرونا و تولید انبوه آن ، ساخت و تولید کیت های تشخیص فوری کرونا و غیره به عنوان یکی از اولین این شرکتها محصولات و مواد دارویی و بهداشتی را به میزان قابل توجهی وارد می کنند و “نیازهای فوری و حیاتی مردم را برآورده کرده است و ادامه این دو مسیر موازی را با اولویت تامین نیازهای محلی و حفظ سلامت مردم عزیز ما تأیید می کند. کشور.”

دکمه بازگشت به بالا